مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: با کمک خیرین و ستاد دیه کشور سال گذشته موفق به آزادی ۲۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان شدیم.
کد خبر: ۴۳۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا بابک ترابی در همایش گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمانشاه در هتل پارسیان، با اشاره به آزادی 220 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان در سال گذشته، اظهار کرد: برای آزادی این تعداد زندانی ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول نیاز داشتیم که این میزان پول را از طریق کمک خیرین، ستاد دیه کشور، شرکت‌های بیمه‌ای و تسهیلات بانکی پرداخت کردیم.
 
ترابی افزود: همچنین در سال گذشته موفق شدیم مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های زندانیان جرائم غیر عمد در استان را از شکات تخفیف بگیریم.
 
به گفته ترابی استان کرمانشاه در سال گذشته مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل ستاد دیه کشور کمک بلاعوض جذب کرده است.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از ستاد دیه استان کرمانشاه به عنوان یکی از مردمی‌ترین ستادهای دیه کشور یاد کرد و افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه همواره جزو استان‌های برتر کشور در تخفیف و یا عفو شکات بوده است.
 
وی با بیان اینکه ستاد دیه در تلاش است تا در کنار جمع آوری کمک‌های مردمی، مانع از بین رفتن روحیه عفو و گذشت در جامعه شود.
 
ترابی در ادامه اشاره‌ای هم به تهیه و پخش ویژه برنامه سحر در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه استانی زاگرس داشت و افزود:  این برنامه تاکنون زمینه آزادی شش نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان را از محل کمک‌های مردمی فراهم کرده که این موضوع شایسته تقدیر است.
 
وی همیت و تعصب کرمانشاهیان را ستودنی برشمرد و عنوان کرد: مردم این استان علاقمند و مصر به انجام خدمات انسان دوستانه هستند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار