دبیر شورای اطلاعی رسانی استان قزوین گفت: رویکرد دولت تکریم واقعی رسانه ها و تقویت روابط عمومی هاست لذا هیچ رسانه و خبرنگاری در استان تاکنون با شکایتی به دادگاه نرفته است.
کد خبر: ۴۲۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 24 May 2017
نصرت الله علیرضایی درجشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتراستان قزوین که روز سه شنبه با حضور استاندار قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی ها با تلاش شبانه روزی درعرصه اطلاع رسانی زمینه پاسخگویی مدیران و تکریم ارباب رجوع را فراهم کرده اند.

وی افزود:باید به جایی برسیم که اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم و افکار عمومی به عنوان نماد حقوق شهروندی نهادینه شود و همه خود را ملزم به رعایت آن بدانند و در این مسیر روابط عمومی ها نقش کلیدی دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: عصر جدید جهان دیگری است که بسرعت در عرصه اطلاع رسانی حرکت می کند و سرعت کار بسیار بالاست و اگر بخواهیم در این زمینه عقب نمانیم باید علم روز را بیاموزیم و آن را رعایت کنیم.

شورای روابط عمومی ها با حضور ۲۲ دستگاه

وی اضافه کرد: از میان ۱۳۵ روابط عمومی دستگاههای اجرایی با حضور ۲۲ روابط عمومی توانستیم شورای روابط عمومی ها را تشکیل دهیم و مدیران را وارد حوزه اطلاع رسانی کنیم  و امروز اتاق مدیران در حال شیشه ای شدن و شفاف شدن است.

دولت تکریم خبرنگار را جدی گرفته است

علیرضایی تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تکریم خبرنگار واقعی است و با این رویکرد هیچ رسانه ای نباید به دادگاه برود تا تکریم حقوق شهروندی محقق شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یادآورشد: در سال گذشته دکتر همتی به عنوان استاندار حامی روابط عمومی ها در سطح کشور تجلیل شدند و با این پشتوانه ما نیز تلاش کردیم با برگزاری همایش از فعالان عرصه روابط عمومی تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته طرح ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفت و شاخص های ارزیابی در ۴ محور مشخص شد و مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضایی گفت: خودارزیابی مدیران، ارزیابی خانه مطبوعات، ارائه مستندات و اریابی استاندار  از محورهای انتخاب این جشنواره تا بتوانیم مدیران توانمند را معرفی کنیم.

وی اظهارداشت: وجود ۱۲۹ رسانه گروهی و ۱۳۵ روابط عمومی از ظرفیت های بسیار خوبی است که اهمیت فعالیت روابط عمومی ها را دوچندان می کند و با بررسی نشست های خبری، دعوت از رسانه ها، تجلیل از رسانه، برگزاری گفتگو و تولید خبر از یک نگاه مورد توجه قرار گرفت.

۶۴ درصد مدیران از عملکرد روابط عمومی ها رضایت دارند

علیرضایی اظهارداشت: بر اساس ارزیابی انجام شده ۶۴ درصد مدیران دستگاههای اجرایی از عملکرد روابط عمومی ها رضایت دارند و ۹ درصد آن را ضعیف دانسته اند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۸ درصد دستگاههای فرهنگی و اجتماعی تعامل خوبی با رسانه دشاته اند و دستگاههای عمرانی و خدمات شهری ۶۰ درصد و امور اقتصادی ۵۴ درصد با رسانه تعامل داشته اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت:در این جشنواره از ۳۰ روابط عمومی برتردستگاه اجرایی، شهرداری و شرکتها تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار