امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: بهره مندی از ظرفیت روحانیون و علمای دینی بهترین ابزار ترویج سنت حسنه وقف است.
کد خبر: ۴۲۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 23 May 2017
حجت الاسلام محمد همایون زرینه صبح سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوئین زهرا وقف را سنت حسنه ای دانست که همگان می بایست در راستای ترویج آن گام بردارند.

وی بهترین راه ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان بوئین زهرا را استفاده از ظرفیت بالقوه بیش از ۵۰ روحانی مبلغ مستقر در شهرستان بوئین زهرا دانست و اظهار داشت: روحانیت و علماء دینی همیشه یکی از بهترین ابزار قابل اعتماد برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بوده اند و بیان احکام شرعی وقف و لزوم رعایت و توجه آن توسط یک عالم و روحانی دینی معتمد در بین مردم بهترین شیوه ترویجی در این راستا است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه کرد.

حضور در جلسه توجیهی هیئت امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بوئین زهرا و همچنین دیدار با فرماندار بوئین زهرا از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به این شهرستان بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار