مدیر تنظیم بازار محصولات جهاد کشاورزی قزوین گفت: به منظور تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش قیمت ۷۴۰ تن برنج و شکر تعاونی در قزوین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 23 May 2017
شهرام احمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین گفت: با توجه به این که برنج یکی از مهم‌ترین اقلام مصرفی در سفره خانوار ایرانی است به منظور حفظ قیمت و تنظیم بازار 430 تن برنج در بازار قزوین توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت هرکیلوگرم برنج سفید تعاونی در قزوین دو هزار و 700 تومان پیش‌بینی شده است و با متخلفینی که برنج تعاونی را با قیمت‌های دیگر عرضه کنند برخورد خواهد شد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی قزوین عنوان کرد: ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های پر مصرف شکر در ایران است که به منظور جلوگیری از کمبود این محصول در بازاهار 310 تن شکر با قیمت هر کیلوگرم 2 هزار و 520 تومان در بازار توزیع می‌شود.

رحمانی همچنین از تامین گوشت و مرغ مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در حال حاضر گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ به اندازه کافی برای مصرف مردم در ماه مبارک رمضان در سردخانه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ منجمد در بازارهای استان قزوین امروز به 5 هزار و 700 تومان رسیده است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت:گوشت قرمز وارداتی و گوشت قرمز منجمد نیز به ترتیب با هر کیلو 22 و 21 هزار تومان برای مصرف مردم در این ماه مبارک به بازار عرضه خواهد شد.

رحمانی در پایان به مردم استان قزوین اطمینان داد با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد جدی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم در ماه مبارک رمضان سوء استفاده رخ دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار