استاندار قزوین گفت: با لیگ برتری شدن تیم والیبال و راهیابی تیم فوتبال به لیگ دسته یک برای ارتقاء جایگاه ورزش استان «باشگاه صنعت» را راه اندازی می کنیم.
کد خبر: ۴۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 22 May 2017
فریدون همتی استاندار قزوین در کنار همه مشغله هایی که در جلسات مختلف مطرح می شود به ورزش هم توجه ویژه دارد و تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های دولتی و حامیان مالی به لیگ برتری شدن تیمها کمک کند.

استاندار در جلسه ای که یکشنبه شب برای بررسی وضعیت تیم های والیبال سپهر الکتریک و فوتبال کاسپین در استانداری برگزار شد از حامی تیم والیبال تشکر کرد و اظهارداشت: حضور بخش صنعت به عنوان حامی تیمهای ورزشی حرکت ارزشمندی است که باید از سوی واحدهای تولیدی بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم رشته های دیگری را برای حضور در مسابقات دست اول و لیگ آماده کنیم.

همتی اضافه کرد: استقبال مردم قزوین از رشته والیبال بسیار قابل توجه است و نشان میدهد گرایش به ورزش زیاد است و این وضعیت مسئولیت ما را بیشتر می کند تا به فکر همه ورزشها باشیم و اوقات فراغت خوبی را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.

جذب بازیکنان بومی در اولویت باشد

استاندار یادآورشد: برای بستن تیم و جذب بازیکنان باید استفاده از ورزشکاران بومی و محلی در اولویت باشد تا بتوانیم برای آینده نیز برنامه ریزی کنیم و تیمهای پایه نیز داشته باشیم.

وی بیان کرد: تیم والیبال که با تلاش رئیس هیئت، مربیان، بازیکنان و بویژه حامی مالی توانسته با افتخار به لیگ برتر صعود کند توقع زیادی در مردم ایجاد کرده و باید در فصل جدید به گونه ای عمل کنید تا تیم در وسط جدول باشد.

همتی گفت:شاکله تیم باید بومی و محلی باشد وهزینه های خود را برای خرید بازیکنان گران قیمت مصرف نکنیم بلکه تنها برای کمک به تیم و این که حریف تمرینی نباشیم خرید یک تا دو بازیکن حرفه ای اشکالی ندارد اما باید به ورزشکاران استان میدان بدهیم.

استاندار اظهارداشت:برای تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفری تاکید داریم وحمایت می کنیم تاسالنی شایسته رقابتهای لیگ برتری در قزوین مهیا شود تا تماشاگران هم از حضور در آن احساس لذت کنند.

وی اضافه کرد: در کنار حامی مالی تیم والیبال ما هم در استاندار کمک می کنیم تا حضور درخشانی در فصل جدید داشته باشید و مردم هم از باز های شما لذت ببرند.

مخالفت استاندار با استعفای رئیس هیئت فوتبال

در این نشست که موضوع تیم فوتبال کاسپین نیز مطرح شد ابتدا مرتضی ململی رئیس هیئت فوتبال استان با بیان مشکلات تیم داری وبدهی یک میلیارد تومانی خواستار پذیرش استعفای خود از ریاست هیئت شد که استاندار قزوین با آن نخالفت کرد.

استاندار گفت: از رئیس هیئت فوتبال ضمن تشکر و قدردانی انتظار داریم با قدرت کار را ادامه دهد و با تهیه گزارشی از وضعیت بدهی تیم کاسپین راهکارهای خروج از مشکلات را ارائه کند.

همتی اظهارداشت: خوشبختانه هم در هیئت فوتبال و هم والیبال افراد دلسوز و خوش فکر و توانمندی حضور دارند که توانسته اند با عبور از مشکلات جایگاه تیمها را ارتقاء بخشند و ما هم با همه توان برای کمک به این دو تیم والیبال سپهر الکتریک و فوتبال کاسپین آمادگی داریم.

وی اضافه کرد:درهزینه های تیم داری باید اقتصاد مقاومتی رعایت شود وبا کمترین هزینه با استفاده از بازیکنان بومی با غیرت بسیاری از هزینه ها را مدیریت کنید.

ورزش به تقویت سلامت و نشاط جامعه کمک می کند  

استاندار گفت:توسعه ورزش های همگانی، حرفه ای وقهرمانی درتقویت روحیه نشاط و شادابی شهروندان بسیار تاثیرگزار است و ما نیز هزینه در این بخش را سرمایه گذاری برای سلامت جامعه می دانیم.

وی درخواستهای خود را از هیئت های والیبال و فوتبال هم مطرح کرد و اظهارداشت: تیم والیبال باید در وسط های جدول بماند، از بازیکن بومی استفاده کند و تیم فوتبال هم باید تلاش کند به لیگ دسته یک صعود کند.

باشگاه صنعت راه اندازی شود

همتی بیان کرد: با ظرفیت های خوبی که دربخش صنعت داریم باید با برنامه ریزی مناسب و حمایت عملی زمینه راه اندازی باشگاه صنعت در استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: باید به فکر پایداری حمایت های ورزشی باشیم و با برنامه های بلند مدت نگذاریم این وضعیت دچار نوسان شود.

استاندار اظهارداشت: اقتصاد ورزش هم از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا جایگاه ورزشهای قهرمانی تثبیت شود.

در این جلسه حمیده زرآبادی پور نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی، علی فرخزاد معاون عمرانی، کیایی پور رئیس هیئت والیبال، مرتضی ململی رئیس هیئت فوتبال، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان، بدلی حامی مالی تیم والیبال، رضا طاهری مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار