استاندار قزوین گفت: مرکز پرتو دهی استان قزوین برای نخستین بار در کشور به دست رئیس جمهور افتتاح شد که تکمیل آن ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۴۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 17 May 2017
فریدون همتی صبح امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین در حال برگزاری است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که انتخابات نباید در امور اجرایی سایه بیاندازد و کارها نباید معطل انتخابات شوند.

وی بیان کرد: مردم را باید برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و اهمیت حضور را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: مشارکت، امنیت و آرامش، اجرای دقیق قانون و اخلاق 4 مولفه مورد تاکید رهبر در انتخابات بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95 شاخص‌های اقتصادی در استان قزوین براساس آمار و شواهد عینی توفیق مطلوبی داشته که حاصل تلاش و زحمات مدیران و مسئولان استانی است.

همتی تصریح کرد: در سال 95، 1111 واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در استان قزوین با دریافت 1140 میلیارد تومان تسهیلات احیا شدند که در این راستا حفظ تولید فعلی و توسعه و رونق در اولویت است.

استاندار قزوین گفت: در سال گذشته 22 هزار شغل جدید ایجاد شد که 14 هزار نفر کد جدید بیمه تامین اجتماعی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه برجام برای ملت ایران ثمراتی هم داشته است عنوان کرد: در صادرات بعد از برجام 675 میلیون دلار کالا از استان قزوین صادر شده است و همچنین سرمایه‌گذاری خارجی بعد از برجام نیز به 401 میلیون دلار رسید.

همتی ضمن بیان اینکه در اصل 44 نیز اقدامات ویژه‌ای انجام شده است خاطرنشان کرد: در بخش عمرانی چند سد داشتیم که مهم و حیاتی بود که برخی از سدها متوقف شده بودند که با واگذاری آنها به بخش خصوصی این مشکلات برطرف شد.

استاندار قزوین گفت: ضعیف‌ترین بودجه عمرانی برای استان قزوین بود که برای امسال بودجه جاری  و عمرانی از 115 به 220 رسید.

وی  ساخت 1000 تخت بیمارستانی جدید را از دیگر اقدامات دولت دانست و بیان کرد: چشمه نور نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار  است که برای نخستین بار در کشور مرکز پرتودهی قزوین توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار