دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهر قزوین گفت: دولت فعلی به هیچ وجه نتوانست شعارهای خود را عملی کند ولی ۲ نامزد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب با برنامه‌ای جامع وارد انتخابات شده‌اند.
کد خبر: ۴۲۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 13 May 2017
علیرضا ذوالقدر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای روی کارآمدن یک دولت شایسته و خدمتگزار همه باید پای کار باشند و شخصی را انتخاب کنند که به فکر مردم بوده و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهر قزوین  در مورد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: شرایط امروز کشور ایجاب می‌کند که یک مجموعه انقلابی وارد عرصه شود چرا که دولت فعلی به هیچ وجه نتوانست شعارهای خود را عملی کند و این موضوع باعث سرخوردگی مردم شده است.

وی افزود: اقتصاد کشور به‌دلیل برخی بی‌تدبیری‌ها دچار ضعف شدیدی شده و دولت یازدهم نتوانسته راهکاری برای حل این دغدغه‌ها را فراهم کند.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهر قزوین گفت: وضعیت اقتصاد کشور به‌گونه‌ای است که واحدهای صنعتی یک به یک در حال تعطیلی هستند و کارگران امروز شرمنده خانواده خود هستند که نمونه آن را در حادثه معدن دیدیم که با حقوقی بسیار پایین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

ذوالقدر در مورد وضعیت جریان انقلابی در آستانه انتخابات گفت: وحدت شکل‌گرفته بین مجموعه‌های انقلابی را باید به فال نیک گرفت و برای روی کارآمدن یک دولت پرتلاش و خدمت‌گزار و برطرف کردن معضلات و مشکلات اصلی کشور همه باید پای کار باشند.

 وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف دو نامزد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب با برنامه‌ای جامع وارد گود انتخابات شده‌اند و هر دو از سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار