امام جمعه قزوین گفت: مردم باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند که مشکلات جامعه از جمله بیکاری، فقر و تورم را بداند و در جهت رفع این مسائل برنامه‌های جدی داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 13 May 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: هفته آینده مردم باید با بصیرت، هوشیاری و آگاهی پای صندوق‌های رای حضور یافته و انتخابی اصلح برای آینده کشور داشته باشند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نظام همچون همیشه برگ زرینی در کارنامه انقلاب بوده که ناامیدی دشمنان و مستکبران را در پی دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد به منظور جمع‌آوری رای تبلیغات نادرست در بین مردمان روستایی می‌کنند که مردم باید به سخنان بیهوده توجه نکرده و انتخاب شایسته داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند که مشکلات جامعه از جمله بیکاری، فقر و تورم را بداند و در جهت رفع این مسائل برنامه‌های جدی داشته باشد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به قدرت دفاعی و موشکی کشور ایران ادامه داد: خوشبختانه امروز قدرت موشکی کشور به مرحله‌ای رسیده که دشمنان از آن واهمه داشته و جرات تجاوز نخواهند داشت این امر در حالی بوده که متاسفانه عده‌ای بر نمایش و قدرت‌نمایی کشور در عرصه موشکی انتقاد دارند که اقدامی ناشایست است.

وی گفت: متاسفانه برخی مسئولان کاپیتولاسیون فرهنگی سند 2030 را مخفیانه امضا کردند تا فرزندان ما در مدارس مسائل غیراخلافی را آموزش ببینند که خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری از این اقدام نادرست جلوگیری بعمل آمد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: ملت غیور ایران با روحیه استکبارستیزی در مقابل بیگانگان ایستادگی می‌کنند و افرادی که مردم را از جنگ می‌ترسانند همراهان شیطان هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار