مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: تسهیلات دهیاران، سابقه یکساله دارد و ارتباط دادن آن به انتخابات، بی تقوایی، دروغ و افتراء است.
کد خبر: ۴۲۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 13 May 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کریم حبیبی انبوهی دراین باره اظهارداشت: تسهیلات پرداختی به دهیاران بر اساس تفاهم نامه سازمان شهرداریها و دهیاریها با یکی از بانکهای عامل از خرداد ماه سال گذشته شروع شده و بطور مستمر ادامه داشته است و رسانه ای کردن آن در این ایام بی تقوایی و ارتباط دادن آن به انتخابات کذب محض و افتراء است و نشر دهندگان این دروغ در پیشگاه خداوند پاسخی ندارند.

حبیبی انبوهی افزود: از خرداد ماه سال گذشته بر اساس تفاهم بین سازمان شهرداریها و دهیاریها این بانک عامل متعهد به ارایه تسهیلات به دهیاران سراسر کشور شد که این تعهد طی یک سال گذشته توسط بانک انجام شد و با تکمیل تفاهم نامه در سال جاری روند پرداخت تسهیلات و شرایط آن مساعد تر شده است و اخبار منتشره در این زمینه چیز جدیدی جز ادامه تسهیلات گذشته نیست.

وی با بیان اینکه مستندات تفاهم مذکور موجود است یادآورشد: متاسفانه کسانی که این خبر را با انتخابات پیش رو مرتبط دانسته اند رفتاری غیر اخلاقی و فعلی حرام و معاصی کبیره دروغ و افتراء مرتکب شده اند و هیچ پاسخی در روز قیامت در پیشگاه خداوند ندارند.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: بر اساس دستور استاندار همه دهیاران از دخالت در انتخابات و استفاده از امکانات دهیاریها به نفع کاندیدای خاص بشدت منع شده اند و در تمامی جلسات و نشست با دهیاران فقط برای تحقق سخن همیشه جاوید امام راحل مبنی برتکلیف بودن شرکت درانتخابات و نیز امتثال أوامر مقام معظم رهبری در خصوص فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار