رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کارگران قزوین با بخشنامه حل نمی‌شود/ دستگاه قضا با فوریت موضوع پردیسبان را تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۴۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 13 May 2017
داود محمدی اظهار کرد: از دولت می‌خواهم پس از پنج سال پیگیری مستمر و جلسات متعددی که درباره ارتقای شهر اقبالیه و بخش محمدیه و تبدیل آن به شهرستان برگزار شده و از خواسته‌های به‌حق مردم این مناطق است، پیش از انتخابات ریاست جمهوری و پایان دولت یازدهم اقدام فوری به عمل آورد.

وی افزود: کارگران کارخانجات کنتورسازی، فرش پارس، فرنخ، مه‌نخ، نازنخ، بلورک البرز، نابریس، تعاونی قفل‌کار، لنت خاوران، لنت تلدا، پوشینه‌بافت، ابر صنعتی، آبگینه، لوله و اتصالات البرز، ایران‌قوطی، متالوژی پودر ایران، بالین‌تک، شیشه قزوین و نیک‌پارس مدت‌هاست حقوق ناچیز ماهانه خود را دریافت نکرده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کارگران به هر جا پناه می‌برند نتیجه‌ای نمی‌گیرند و این مشکلات با نامه، بخشنامه و جلسه حل نمی‌شود؛ بلکه باید کارگروهی ویژه تعیین و بقیه مشغله‌ها به کناری گذاشته شود تا فقط به دنبال حل این مشکلات باشند و بیش از این شرمنده کارگران استان نباشیم.

محمدی بیان کرد: با توجه به مشکلات فراوانی که برای سهامداران شرکت پردیسبان فراهم شده، دستگاه قضا با قید فوریت و حساسیت به موضوع رسیدگی و سریع‌تر آن را تعیین تکلیف کند تا سهامدارانی که برخی از آن‌ها تمام هستی خود را در این طرح سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به حقوق خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: اهالی ناحیه شهری تازه‌تأسیس مهرگان در شهر محمدیه همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و با وجود گذشت سال‌های طولانی هنوز مشکلات گاز و آسانسور واحدهای مسکونی آنان حل نشده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، ساکنان این ناحیه از نبود امکانات فرهنگی، آموزشی، ورزشی، انتظامی، بهداشتی و درمانی به شدت در مضیقه هستند و دولت باید در نگاه ویژه و اهتمام جدی برای حل این مشکلات اقدام فوری به عمل آورد.

محمدی همچنین خواستار انتقال محل فعلی عوارضی محمدیه به نقطه‌ای بعد از ناحیه شهری مهرگان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار