قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین گفت: ادعای دولت مبنی بر مهار تورم به دلیل خام فروشی است در عوض آن رکود زندگی مردم را به سختی انداخته است.
کد خبر: ۴۲۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 13 May 2017
صفت‌الله صالحی اظهار داشت: عمده‌ترین مشکل دولت رکود در کشور بوده است به نحوی که مردم هیچ پس‌اندازی ندارند و هرچه به دست می‌آورند بلافاصله در بازار هزینه می‌شود و معیشت مردم به سختی افتاده است.

وی با بیان اینکه صنایعی که چند دهه فعالیت داشتند در عرض چند سال تعطیل شدند افزود: صنعتگران دچار چالش شده‌اند و با پرداخت سود بانکی بالا و اجبار آنها به فروش محصولات به نرخ سود بسیار پایینی از بهای تمام شده دیگر توان ادامه راه را ندارند و از سوی دیگر سطح اشتغال نیز به شدت از این موضوع تأثیر گرفته است.

قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با بیان اینکه خام فروشی منابع طبیعی ایران را به یغما برده است تصریح کرد: ادعای دولت مبنی بر مهار تورم به دلیل خام فروشی است در عوض آن، رکود زندگی و وضع معیشت مردم را دچار بحران کرده است.

صالحی دلیل اصلی این مشکلات را ضعف دولت در مقابل بیگانگان دانست و عنوان کرد: بزرگترین نقطه ضعف دولت این است که چشم به دست غربی‌ها دارند و بر خلاف نظر مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط و استفاده از ظرفیت همسایگان، تنها به برجام و برداشتن دروغین تحریم‌ها دل بسته‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و ارتباط با همسایگانی مانند هند، پاکستان، عراق ، روسیه و حتی چین خاطر نشان کرد: با تقویت اقتصاد مقاومتی که درونزا و برون‌نگر است و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه می‌توان کشور را از بحران رکود خارج کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار