نخستین مانور جهیزیه تهران با ارسال ۱۵۰ سری جهیزیه ،همزمان با میلاد امام زمان علیه السلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 12 May 2017
 مدیر شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها گفت: سازمان خیریه یک نهاد ملی در سراسر کشور است ،که دارای شعب و نمایندگی در همه استانهاست و توانسته با تحت پوشش قرار دادن 240 هزار نفر و با پشتیبانی 142 هزار نیکوکار به عنوان بزرگترین مرکز تامین جهیزیه با هدف فرهنگ سازی برای ازدواج آسان در سال جاری 8 هزار و 888 زوج را به نیت امام هشتم به خانه بخت بفرستد.

چوپانی افزود: در سال 96 مقرر شده 313+8888 جهیزیه به نوعروسان در سه مناسبت میلاد امام زمان علیه السلام ،امام رضا علیه السلام و حضرت زینب علیها السلام تامین خواهد شد که در مانور نخست از استانهای تهران ،قم، اصفهان و مشهد و سپس سایر استانهای دیگر تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: جهیزیه تامین شده که 8888+313 نو عروس را به خانه بخت خواهد فرستاد به استانهای کردستان ،کهکیلویه وبویر احمد،سیستان و بلوچستان و همچنین اردبیل خواهد رفت.

چوپانی با اشاره به ارزش ریالی سری نخست جهیزیه گفت : 150 جهیزیه ارسالی که شامل اقلام ضروری زندگی یک نوعروس نظیر اجاق گاز ،یخچال،ماشین لباسشویی ،سرویس قابلمه ،فرش و غیره خواهد بود را بالغ بر 800 میلیون عنوان کرد ،که تمامی از محل کمکهای مردمی تهران جمع آوری شده است.به منظور اشتغال و کارآفرینی مدد جویان این خیریه معاونتی با همین عنوان در سازمان تعریف شد ،که وظیفه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار را به عهده دارد.

پشتیبانی آموزشی زوجین مددجو

حمیده گودرزی مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های ابن رضای تهران همچنین در ادامه گفت: این مرکز به عنوان یک مرکز غیر دولتی که بر پایه کمکهای مردمی شکل گرفته هیچ محدودیتی برای پذیرش محرومان نداشته و از همه توان و ظرفیتهای عطوفت و مهربانی مردم برای حمایت از محرومان کشور یاری گرفته است. نخستین مانور جهیزیه سال 96 با بارگیری حدود 50 وانت پس از عبور از خیابان های پایتخت و میدان آزادی از محل حرم امام خمینی توسط تریلی‌ها بارگیری و عازم مقصد در شهرهای محروم خواهد شد. همچنین خیریه به منظور تحکیم بنیاد خانواده و ارتقائ زندگی زوجین کلاسهایی برای نوعروسان برگزار خواهد کرد به گونه‌ای که پایداری ازدواج و مشاوره به زوجین و پشتیبانی آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.سل گذشته استان تهران 1500کمک جهیزیه به 1500زوج تحت حمایت اهدا کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار