رئیس سازمان ملی استاندار در بازدید از شرکت نستله:
رئیس سازمان ملی استاندارد در بازدید از شرکت نستله با اشاره بر اهمیت ایجاد روابط متقابل انتقال دانش بین سازمان ملی استاندارد و شرکت های موفق دنیا گفت: با برنامه ریزی انجام شده روابط متقابل انتقال دانش بین سازمان ملی استانداردو مرکز تحقیقات نستله در ایران فراهم می شود.
کد خبر: ۴۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 11 May 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نیره پیروز بخت دیشب در سفر 1 روزه خود به  همراه طاهری مدیر کل استاندارد استان قزوین از چند واحد صنعتی نمونه در قزوین بازدید کرد.
وی در بازدید از شرکت نستله ایران در قزوین بیان کرد: این شرکت در حال حاضر سرمایه‌گذاری خوبی در ایران داشته است و با استفاده از نیروی کار داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان توانسته است به یکی از شرکت های معتبر در ایران تبدیل شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تاکید ما بر ایجاد روابط دو طرفه و انتقال متقابل دانش است و امیدواریم هرچه زودتر زمینه این ارتباط فراهم گردد.
پیروزبخت عنوان کرد: در حال حاضر تولیدات نستله از مرزهای ایران به کشورهای مختلف صادر می‌شود و امیدواریم با همکاری و برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک ایران به مرکز صادرات نستله در کشورهای منطقه و آسیا تبدیل شود.
جوزپه کارلا مدیرعامل شرکت نستله ایران نیز در بخش دیگری از این گفت و گو  با ابراز تمایل از برقراری این روابط دو طرفه  خاطرنشان کرد: نستله برای حضور در ایران برنامه ای بلند مدت دارد و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم 15 سالگی حضور نستله در ایران را جشن بگیریم.
وی گفت: نستله در ایران خود را همراه با دولت و نظام می‌داند و در شرایط سخت تحریم نیز به فعالیت خود ادامه داده است.
مدیرعامل شرکت نستله در ایران اظهار داشت: شرکت نستله در کنار فعالیت اقتصادی گسترده خود در تمام جهان در پی اجرای تعهدات اجتماعی و فعالیت‌های بشر دوستانه گسترده است که در سالیان پیشر‌رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر اجرای این تعهدات اجتماعی در قزوین نیز فعالیت خواهد کرد.
همچنین علیرضا سرابچی، مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت نستله ایران در بخش دیگری از این بازدید از تاکید نستله ایران براستفاده از نیروی جوان و مستعد ایرانی در کشور خود خبر داد و خاطرنشان کرد: با توافقات به عمل آمده با دانشگاه تهران و مراکز معتبر آموزشی ایران بخش قابل توجهی از نیروی کار متخصص و جوان این شرکت از این فارغ التحصیلان تامین خواهد شد.
سرابچی اظهار داشت: فعالیت‌های بشر دوستانه نستله در ایران نیز آغاز شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته نستله برای رفع مشکل آب در قزوین قدم برخواهد داشت.
وی گفت: اگرچه مشکل آب امروز در تمام دنیا وجود دارد ولی دشت قزوین بیشتر با این معضل درگیر است که امیدواریم نستله بتواند به اندازه خود برای رفع این مشکل فعالیت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار