رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین گفت: میرسلیم یک کاندیدای حزبی است و موتلفه یک حزب تکلیف‌گراست و در صورت لزوم و صلاحدید جامعه اصولگرا میرسلیم کنار می‌رود.
کد خبر: ۴۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 10 May 2017
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین برگزار شد.
در این نشست صفت‌الله صالحی رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین اظهار داشت: میرسلیم یک چهره دانشگاهی، علمی و فرهنگی است که 21 سال است که به صورت شخصیت حقیقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارد و در حوزه اجرایی نیز در وزارت کشور معاون سیاسی بوده و با مسائل اجرایی آشنایی کامل دارد.

وی ریاست شهربانی کل کشور، ریاست ستاد مهاجرین جنگ و هشت سال مسئولیت دفتر مقام معظم رهبری در دوره ریاست جمهوری ایشان را از مهمترین سوابق سید مصطفی میرسلیم برشمرد و گفت: میرسلیم در دانشگاه هم صرفا یک استاد نبوده بلکه در تحقیقات و فن‌آوری هم صاحب رتبه‌های برتر است.

صالحی، میرسلیم را فردی کارآمد و خلاق دانسته و تصریح کرد: میرسلیم با اعتبار حزب موتلفه اسلامی که قدمت 54 ساله دارد وارد انتخابات شده و توانایی این را دارد که با یک کابینه قوی اداره کشور را به دست بگیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین ، وی را یک چهره انقلابی معرفی و خاطرنشان کرد: رویکرد میرسلیم در انتخاب اعضای کابینه و اداره کشور استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام و تشکیل یک دولت کارآمد و متخصص در همه زمینه‌هاست.

ارتباط موتلفه با سایر احزاب اصولگرا تنگاتنگ و قوی است

وی با بیان اینکه تنور انتخابات را احزاب داغ می کنند عنوان کرد: 90 درصد نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند افرادی هستند که توسط احزاب مختلف و در یک لیست معرفی شده‌اند و این نشان می‌دهد که احزاب در این زمینه تعیین کننده هستند.

صالحی خاطرنشان کرد: شاید همه جامعه و توده مردم در احزاب حضور نداشته باشند ولی با توجه به سابقه یک حزب و مورد اعتماد بودن آن می‌توان فرد یا افراد اصلح را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت احزاب به نفع اصل نظام است افزود: آنچه در این میان مهم است این است که تمام احزاب و گروه‌های سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت به حداکثر برسد.  

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین عنوان کرد: حزب موتلفه قبل از تشکیل جبهه مردیمی نیروهای انقلاب به جمع‌بندی رسیده بود ولی با تمام این وجود ارتباط با نهادهای هم‌سو وظیفه موتلفه است و در زمینه انتخابات ریاست جمهوری نیز موتلفه یک حزب تکلیف گراست و میرسلیم در صورت صلاحدید و لزوم جامعه اصولگرایی کنار می‌رود.

صالحی اظهار داشت: فعالیت‌ها و رقابت‌های احزاب سبب مصونیت اصل نظام می‌شود و اگر احزاب وجود نداشته باشند از رهبری و نظام هزینه می‌شود، همان‌گونه که مرحوم عسگر اولادی در مکاتبات با حزب مشارکت سبب شد تا بنیان افکار این حزب روشن شده و منحل شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این کاندیدای ریاست جمهوری در زمینه‌های مختلف گفت: سید مصطفی میرسلیم در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌ها برنامه مدون و از پیش تعیین شده دارد که توسط خود حزب موتلفه اسلامی تدوین شده است و در صورت رأی آوری در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در قزوین بیان کرد: اگر هم حزب و رئیس جمهور دیگری رأی را از آن خود کرد، در صورت درخواست کمک، این برنامه‌ها در اختیار آنها نیز قرار داده می‌شود.

وی در مورد رویکرد میرسلیم به برجام و برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد: برجام یک توافق بین المللی و مورد احترام همه است؛ همانگونه که قراردادهایی که از سالیان دور در حال اجراست برجام نیز قابل احترام است و باید از آن حمایت شود، در حالی اجرای کامل آن منوط به وفای به عهد طرف‌های مقابل است.

صالحی درباره یارانه‌ها تصریح کرد: اشخاصی هستند که با درآمد بالای 20 میلیون تومان همچنان یارانه دریافت می‌کنند و افرادی هم هستند که در سطوح پایین جامعه هستند و یارانه آنها قطع شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار