سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به حساسیت موضوع با بررسی‌ها و رفع عیب‌های صورت گرفته نزدیک به ۸۲ تعاونی مسکن مهر در قزوین موفق به دریافت مجوز و استاندارد شدند.
کد خبر: ۴۲۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 10 May 2017
عباس پور قادر امشب در نخستین جلسه شورای مسکن استان قزوین که باحضور مسئولین استان در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مشکل آسانسور که به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در زمینه مسکن‌مهر استان قزوین تبدیل شده بود در سال گذشته به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع با بررسی‌ها و رفع عیب‌های صورت گرفته نزدیک به 82 تعاونی مسکن مهر در قزوین موفق به دریافت مجوز و استاندارد شدند.

سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قزوین گفت: این در حالی است در حال حاضر از 105 تعاونی مسکن مهر مشکل‌دار در حوزه آسانسور هنوز 23 تعاونی موفق به کسب تاییدیه و مجوزه نشده‌اند.

قادرپور افزود: مسکن مهر استان قزوین با فعالیت 229 مجری در سالیان گذشته به خوبی اجرا شده است و امروز نزدیک به 240 پروژه از این مجریان در استان قزوین تکمیل و تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: 88 پروژه مسکن مهر نیز توسط 80 مجری به صورت سه جانبه در استان قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قزوین افزود: در مجموع در سالیان گذشته 28 هزار و 504 پروژه مسکن مهر در قزوین اجرا شده است.

قادرپور همچنین از اجرای نزدیک به 15 هزار پروژه خودمالک در قزوین خبر داد و عنوان کرد: 15 هزار و 954 هزار واحد نیز به صورت خودمالک در استان قزوین ساخته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین 972 واحد مسکن مهر در استان قزوین نیز تا تابستان امسال به متقاضیان تحویل می‌شود.

سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین 5 هزار و 654 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر قزوین اجرایی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار