با حضور جمعی از مسئولان استان، عملیات اجرایی احداث ساختمان طب کار در شهرک صنعتی لیا آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 09 May 2017
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، برای نخستین بار در شهرکهای صنعتی کشور کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساختمان طب کار در شهرک صنعتی لیا با حضور نماینده مردم شریف قزوین، آبیک  والبرز به زمین زده شد.

حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان  درآیین کلنگ زنی این ساختمان اظهار داشت: ساختمان طب کار  با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و روانی کارگران شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی  مستقر در شهرک صنعتی احداث خواهد شد که از طریق بررسی و ارزیابی محیط کار، معاینات دوره‌ای و غربالگری باعث تشخیص زودرس و درمان به موقع بیماری‌ها وآسیب‌های ناشی از کار می‌شوند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری این طرح گفت: بالغ بر ۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث ساختمان این طرح می باشد که در پایان شش ماهه امسال با عاتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز و به بهره برداری می رسد.

این مراسم با حضور سیده حمیده زرآبادی عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیریت دفتر استراتژیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی  در شهرک صنعتی لیا برگزار شد.

در حال حاضر ۴۱۸ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لیا منعقد شده که از این تعداد ۴۵۸ واحد تولیدی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ده هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار