نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان و فرهنگیان با تحمل همه مشکلات صورت خود را با سیلی سرخ نگهداشته اند و تربیت فرزندان کشور را با عزمی راسخی انجام می دهند.
کد خبر: ۴۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 09 May 2017
داود محمدی روزدوشنبه درهمایش تجلیل از معلمان استان که با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن ورزشی غدیر قزوین برگزارشداظهارداشت: معلمان با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشته اند اما در تعلیم و تربیت هیچگاه کوتاهی نکرده اند و با جدیت همچنان فرزندان کشور را تربیت کرده اند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی کاری کنیم تاتکریم مقام معلم درهمه ایام سال موردتوجه باشد و در یک روز و یا یک هفته خلاصه نشود.

فعالیتهای انجام شده در استان مطلوب است

محمدی با بیان خدمات انجام شده در اتان گفت: با همه کمبودها و مشکلات پروژه های خوبی در استان اجرا شده که انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب سد طالقان، افتتاح فاز اول شتابگر ملی، خط آهن قزوین به رشت، با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی از کارها مهم است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این خط آهن می تواند ما را به چین و هند و اسیای میانه متصل کند و در کنار آن تامین بهداشت مردم با ساخت سه بیمارستان به ظرفیت دو هزار تخت در اولویت قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار