استاندار قزوین با اشاره به نقش معلمان در تعلیم و تربیت گفت: بسیاری از معلمان امروز در تامین نیازهای اولیه خود برای زندگی دچار سختی هستند.
کد خبر: ۴۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 09 May 2017
فریدون همتی عصر امروز در همایش تجلیل از مقام معلم که در شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار داشت: براساس جدیدترین تحقیقات صورت گرفته معلمان در جامعه از اصلی‌ترین گروه‌های مرجع هستند که تاثیرگذاری بالایی روی گروه هدف دارند.

وی عنوان کرد: معلم واقعی در کنار تدریس علوم مورد نیاز به تدریس مسائل روز مورد نیاز دانش‌آموزان و تعلیم مفاهیم اجتماعی می‌پردازند که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مهم‌ترین این وظایف اجتماعی است.

استاندار قزوین گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی معلمان امانت داران انسانیت هستند و از این رو انتظار ما و جامعه از این قشر تحصیلکرده امانت داری و آموزش اخلاق، انسانیت و مفاهیم والای دینی و اخلاقی به جامعه هدف است.

همتی بیان کرد: معلمان به عنوان یک قشر مورد اعتماد جامعه امروز باید در آگاه سازی و بصریت افزایی مردم نقش تعیین کننده داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه می‌دانیم مشکلات فراوانی امروز جامعه معلمین را به خود درگیر کرده و بسیاری از معلمان امروز در تامین نیازهای اولیه خود برای زندگی دچار سختی هستند ولی وجدان بیدار این افراد سبب شده ‌تا به هیچ وجه از جایگاهشان استفاده سیاسی و کالایی نداشته باشند.

استاندار قزوین با تشکر از معلین ایران اسلامی بیان کرد: امروز تربیت نسل آینده ایران اسلامی به دست شما معلمین عزیز است و ما وظیفه داریم برای این از خودگذشتگی و شایستگی شما همه تلاش خود را بکنیم تا بتوانیم در راه حل مشکلات این قشر زحمت‌کش قدمی برداریم.

همتی گفت: تربیت یک نسل امروز به دست شما سپرده شده است، و در این بازه زمانی حساس که به انتخابات نیز نزدیک می‎‌شویم هوشمندی و زمان سنجی درست شما معلمان باید به خدمت جمهوری اسلامی ایران درآید و مردم را به انتخابات و مشارکت حداکثری تشویق کنید.

وی تصریح کرد: اهمیت این حضور حداکثری و تعیین سرنوشت درست برای آینده کشور اکنون باید توسط این قشر تحصیلکرده و روشنفکر به جامعه هدف معرفی و تبیین شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار