قائم مقام جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امروز مدیریت مشارکتی به عنوان یک الگوی مدیریت موفق در کشور مطرح شده است که می‌توان گفت این همان ثمره اشاعه رویحیه جهادی در کشور است.
کد خبر: ۴۲۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 09 May 2017
محمد مهاجری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین که با حضور معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تعاون روستایی ایران و جمعی از مدیران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت مشارکتی نگاه ویژه‌ای به بحث تعاون و همکاری دارد که امروز الگوی موفق مدیریت در حوزه روستا و کشاورزی همین مدیریت مشارکتی است.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام نیز توجه جدی به این مسئله داشته است، تا جائی که مقام و جایگاه را امانتی برای برقراری این مشارکت دانسته و راهکارهایی برای همراهی و موفقیت بیشتر نیز ارائه کرده است.

قائم مقام جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در حمایت از بخش کشاورزی اذعان داشت: بخش کشاورزی به یک حامی قوی مانند تعاونی نیاز دارد که سخنان و مشکلات این بخش را به گوش مسئولین برساند.

مهاجری افزود: در واقع تعاونی‌های فعال در حوزه کشاورزی می‌توانند از منافع کشاورزان و تولید کنندگان فعال در بخش کشاورزی حمایت کنند.

ناطق معین الدین رئیس سابق سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: هدف از تاسیس سازمان تعاون روستایی حمایت جدی از  تعاونی‌های بخش کشاورزی بود و در واقع این سازمان نقش حمایتگری و هدایتگری در فعالیت‌های این تعاونی‌ها را عهده دار است.

وی اذعان کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشاورزان وابسته به فعالیت موثر این تعاونی‌هاست.

رئیس سابق سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی امروز وابستگی زیادی به تعاونی‌های این بخش دارند و تعاونی‌ها نیز باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش تلاش کنند.

در پایان این مراسم از زحمات معین الدین رئیس سابق سازمان تعاون روستایی استان قزوین تقدیر به عمل آمد و محمود محمودی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار