نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با رفع موانع تولید و حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان جان دوباره ای به صنعت ببخشد.
کد خبر: ۴۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 09 May 2017
سیده حمیده زرآبادی عصر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک لیا استان قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از واحدهای نیمه تعطیل دوباره به چرخه فعالیت بازگشته‌اند ولی هنوز واحدهای نیمه فعال و راکدی در این حوزه وجود دارد.

وی بیان کرد: همه تلاش ما تسهیل روند فعالیت صنعتی و اقتصادی در کشور است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال سال خوبی برای راه‌اندازی دوباره و بازگشت به چرخه حیات واحدهای نیمه تعطیل باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین از راه‌اندازی و حمایت چندین واحد تولیدی در قزوین خبر داد و بیان کرد: با تسهیل در روند پرداخت اعتبارات در سال جاری تعدادی از واحدهای در آستانه تعطیلی توانستند دوباره به چرخه فعالیت باز گردند.

زرآبادی بیان کرد: در حال حاضر که کشور در شرایط پسا برجام به سر می‌برد انتظار ما این است که بتواند با رفع موانع تولید و حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان جان دوباره ای به صنعت ببخشد.

وی با اشاره به ایجاد نشاط و پویایی در صنایع استان قزوین گفت: پس از توافقات هسته‌ای و برجام خوشبختانه فعالیت دوباره اقتصادی و پویایی در صنایع استان قزوین ایجاد شده است.

در این بازدید جمعی از مدیران استان قزوین از صنایع و واحدهای فعال استان بازدید کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار