رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم، عصمت شکوهی در شهر سگزآباد بوئین‌زهرا تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 09 May 2017
به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، حسین ساروخانی در این باره اظهار کرد: پیکر مطهر شهید مدافع حرم، عصمت شکوهی، روز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت ۱۷ در شهر سگزآباد از توابع بویین‌زهرا، پس از استقبال مردم شهیدپرور، از مقابل مسجد سیدالشهداء به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و تدفین می‌شود.

وی افزود: مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت شهید مدافع حرم عصمت شکوهی روز شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد سیدالشهداء شهر سگزآباد برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: شهید عصمت شکوهی، ۱۸ ساله، مجرد، تبعه‌ی افغانستان، از ورامین تهران، تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم مطهر عقیله‌ی بنی‌ هاشم، حضرت زینب‌ کبری(س) و حضرت‌ رقیه(س) به سوریه اعزام شده بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار برای سومین بار به سوریه اعزام شده که اسفند ماه سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری به درجه‌ی رفیع شهادت نایل شد.

ساروخانی گفت: شهید مدافع حرم عصمت شکوهی، نزدیک به یک سال در شهر سگزآباد از توابع بوئین‌زهرا ساکن و مشغول به فعالیت کشاورزی بوده و از بستگانش فقط مادربزرگ، دایی و خاله ساکن این شهر و مابقی در افغانستان هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار