مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از اختصاص پنج هزار تن قیر برای ساماندهی ورودی های شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 08 May 2017
مسعود حق لطفی از انعقاد تفاهم نامه ی سه جانبه میان اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری قزوین و معاونت عمرانی استانداری قزوین برای انجام عملیات لکه گیری، بهسازی و اجرای روکش آسفالت ورودی های شهر قزوین خبر دادو گفت: تا کنون ۵ هزار تن قیر از سوی راه و شهرسازی در این راستا تخصیص یافته و پیگیر هستیم تا ۵ هزار تن دیگر نیز تامین کنیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به انعقاد این تفاهم نامه مقرر شده ظرف مدت شش ماه تمام ورودی های شهر قزوین ساماندهی شود.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد عملیات بهسازی آسفالت ورودی های شهر قزوین، اداره کل راه و شهرسازی پیگیری خود جهت تامین بخشی از منابع آن از اعتبارات ملی را در دستور کار خود قرار داده و پس از بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و استاندار قزوین و همچنین داود محمدی نماینده مردم استان در مجلس شواری اسلامی، این موضوع در تنظیم بودجه ۹۷ در نظر گرفته شده است.

حق لطفی گفت: بهبود وضعیت مسیر نسیم شمال از جمله محورهایی است که حجم قابل توجهی از بار ترافیک را از خود عبور می دهد که در این خصوص بناست به کمک شهرداری قزوین رفته و با حل کردن موضوع تامین قیر مصرفی آنرا به انجام رسانیم.

دبیر کمیته ایمنی راههای استان اضافه کرد: مسیر محمود آباد نمونه به سمت قزوین نیز با همکاری و تامین مجدد قیر عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت آن در حال انجام است.

حق لطفی بیان کرد: برای انجام عملیات ساماندهی وضعیت ورودی های شهر قزوین تا کنون ۵ هزار تن قیر رایگان از سوی راه و شهرسازی تامین شده که با پیگیری صورت گرفته، بناست ۵ هزار تن قیر دیگر نیز برای انجام عملیات آسفالت ورودی های شهر قزوین از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: میدان مینودر-رزجرد تا پل وینا نیز سال گذشته عملیات لکه گیری آن انجام شده است.

وی عنوان کرد: اجرای عملیات لکه گیری، بهسازی و اجرای روکش آسفالت محورهای قزوین - کورانه، قزوین - پل وینا، قزوین - محمودآباد نمونه، قزوین - کمربندی نسیم شمال، قزوین - روستای حسن آباد، نجف آباد، وثوق آباد، قزوین - باراجین و قزوین - اسماعیل آباد هم در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

رئیس شورای حمل و نقل استان تاکید کرد: امیدواریم پس از اجرای این تفاهم نامه که مسئولیت اجرای آن به عهده شهرداری قزوین است، شاهد ارتقای وضعیت ورودی های شهر قزوین بوده و دغدغه خاطر هموطنان و همشهریان عزیز در این خصوص مرتفع شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار