استاندار قزوین گفت: ناحیه شهری مهرگان با داشتن مدیریت متمرکز و منسجم می تواند ضمن حل مشکلات خود به منطقه ای زیبا و توام با آرامش برای سکونت مردم تبدیل شود.
کد خبر: ۴۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 08 May 2017
فریدون همتی یکشنبه شب در مراسم جشن روز جوان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در پارک ۲۲ هکتاری ناحیه شهری مهرگان در میان استقبال پرشور مردم این منطقه برگزار شداظهارداشت: حضور مردم در انتخابات در صحنه های داخلی و بین المللی پشتوانه عظیمی برای کشور است و با تکیه به آراء مردم آینده درخشانی برای نظام جمهوری اسلامی، مردم و کشور خلق می شود.

همتی افزود: در روز ۲۹ اردیبهشت ماه آحاد مردم بویژه جوانان با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان انقلاب را ناامید و دوستان نظام را شاد خواهند کرد.

استاندار گفت: موقعیت ایران به گونه ای است که جهان منتظر برگزاری انتخابات ایران است و لحظه به لحظه رصد می شود و با این شرایط باید به ندای رهبری پاسخ گفته و با مشارکت گسترده در این انتخابات به اقتدار نظام کمک کنیم.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.



وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم است

استاندار قزوین اظهارداشت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را حل کنند و تلاش ما بر این محور است که در راستای تحقق درخواست های مردم و حل مشکلات آنها گام برداریم.

استاندار در خصوص حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان هم گفت: با ایجاد یک مدیریت منسجم برای مهرگان می توانیم زمینه ارائه خدمات شبانه روزی در این منطقه را فراهم کنیم تا زضایت ساکنان جلب شود.

استاندار افزود: با اقدامات مناسب ارزش افزوده این ناحیه شهری بالا می رود و در آینده نیز به دنبال تغییر ساختار تقسیمات کشوری در این ناحیه خواهیم بود تا به یک شهر زیبا تبدیل شود.

ناحیه مهرگان نیازمند مدیریت مسنجم است

همتی بیان کرد: پارک زیبا و بی نظیر ۲۲ هکتاری مهرگان محیط مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت مردم این منطقه است و ما مسئولان نیز در رفع دغدغه مردم مصمم هستیم و با برنامه ریزی و رسیدگی به این امر مهم امیدواریم مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه پارک ۲۲ هکتاری مهرگان را در کشور بی نظیر دانست و یادآورشد: این پارک زیبا و وسیع با تلاش مسئولان منطقه درشرایط سرمای زمستان و با کمبود بودجه در مدت ۶ ماه احداث شد و محل مناسبی برای تفریح مردم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار