معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان:
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه این سازمان طی یک هفته گذشته به ۳۰مورد حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حوادث دو نفر جان باختند.
کد خبر: ۴۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 07 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از نهم لغایت ۱۶اردیبهشت‌ماه جاری ۳۰مورد حادثه مختلف در استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: هلال‌احمر استان به ۱۱مورد حادثه جاده‌ای، ۱۴۴مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و دو مورد کوهستان امدادرسانی کرده است.

علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان

وی بابیان اینکه ۳۳نفر درمجموع حوادث طی یک هفته گذشته اسکان یافتند، افزود: تعداد کل حادثه دیدگان ۷۲ نفر بود که از این تعداد ۲۳نفر در حوادث جاده‌ای و مابقی در حوادث مختلف دیگر امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه پنج مورد عملیات رهاسازی نیز انجام شد، ابراز داشت: درمجموع ۳۰حادثه مختلف ۳۳گروه عملیاتی شامل ۹۸نفر نیز در عملیات مختلف حضور داشتند.

یحیایی در ادامه ضمن اشاره به اینکه واژگونی پراید در محور ۵۱ دامغان - فولاد محلهو تصادف کامیون و تریلی در کیلومتر ۱۸۰ سبزوار - میامی که منجر به فوت دو نفر شد، تصریح کرد:باید گفت اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از شتاب و هوشیاری می‌تواند از بروز حوادث تلخ این‌چنینی جلوگیری کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این ایام سال گروه‌های طبیعت گرد فعال هستند لذا از مردم تقاضا داریم قبل از صعود به ارتفاعات، هلال منطقه را از جریان سفر خود مطلع کنند تا در صورت بروز سانحه بتوان امدادرسانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار