دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب گفت: انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان قزوین در روز هشت اردیبهشت انجام شده و در نهایت ۱۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر قزوین که از معتمدان شهر هستند انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۱۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 07 May 2017
جواد قدوسی‌فر در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار داشت: انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان قزوین در روز هشت اردیبهشت انجام شده و در نهایت 15 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر قزوین که از معتمدان شهر هستند انتخاب شدند.

وی افزود: این انتخابات با حضور 3000 نفر از اعضای این جبهه و با حضور 65 کاندیدا برگزار شد که در نهایت این تعداد توسط رأی مردم انتخاب شدند که همگی برخاسته از جریان‌های انقلابی و دیندار هستند.

دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه در ابتدای انتخابات میثاق‌نامه‌ای امضاء و مقرر شد افرادی که در این انتخابات رأی نیاوردند کنار بکشند عنوان کرد: برخی از افراد این میثاق نامه را به طور مطلق امضاء کردند و برخی دیگر هم بند 9 را که مبنی بر کنار رفتن در صورت عدم انتخاب بود مستثنی کردند.

قدوسی‌فر ادامه داد: تمامی این 65 نفر برخواسته از جریان‌های انقلابی و مردمی هستند و منافع و مصالح جمع را به منافع فردی ترجیح می‌دهند و امیدواریم کسانی که در این انتخابات رای نیاورده و وفادار به لیست هستند کنار بروند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تبعیت از لیست‌های انتخابات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به این امر تأکید دارند که همه مردم نمی‌توانند تمامی کاندیدها را مورد ارزیابی قرار دهند و بهتر است به لیست‌هایی که از سوی جریان‌های انقلابی اعلام می‌شود اعتماد کنند.

دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: در حال حاضر لیست اعلامی از سوی این جبهه به احتمال 80 درصد موفق خواهد شد، این در حالی است که اگر وفاداران به لیست با گذشت و تدبیر واقعی کنار بروند موفقیت 100 درصد از آن این جبهه خواهد بود.

قدوسی فر از مردم خواست تا به لیستی رأی بدهند که نتیجه آن اصلاح جامعه بشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار