امام جمعه قزوین با بیان اینکه مسئولان در زمینه جلوگیری از بروز حوادث ناگواری همچون معدن آزادشهر برنامه‌ریزی ویژه داشته و تنها به تفسیر و تشریح نپردازند،‌ گفت: اگر مسئول یا وزیری سبب ناراحتی و یا بروز مشکل برای مردم شو‌د باید استعفا دهد.
کد خبر: ۴۱۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 07 May 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: جناح‌های مختلف و دوقطبی بودن در دین مبین اسلام با جهان غرب متفاوت است. دوقطبی بودن در جوامع غربی به‌گونه‌ای است که هر جناح تنها با هدف شکست دادن جناح مقابل فعالیت می‌کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شهادت جمعی از کارگران معدن در استان گلستان فاجعه‌ای بزرگ بوده که نیازمند برنامه‌ریزی و بررسی است. مسئولان باید در زمینه جلوگیری از بروز حوادث ناگواری همچون معدن آزادشهر و حادثه پلاسکو برنامه‌ریزی ویژه داشته و تنها به تفسیر و تشریح نپردازند.

عابدینی با بیان اینکه نباید تمام موضوعات را سیاسی تفسیر کرد، ادامه داد: اگر مسئول یا وزیری سبب ناراحتی و یا بروز مشکل برای مردم شو‌د باید استعفا دهد.

وی خاطرنشان کرد: حضور موثر و یکپارچه مردم در انتخابات امری اساسی و حائز اهمیت بوده که اولویت جدی انتخابات به شمار می‌رود و تمام مردم باید در این جهت اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: جوانان و نوجوانان باید پس از رسیدن به سن تکلیف نسبت به انتخاب مرجع تقلید و انتخاب شایسته در این زمینه اقدام کنند که مسئولان و معلمان باید در این مهم برنامه‌های متنوعی را در نظر گیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار