معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با بررسی‌های انجام شده توسعه خط آهن قزوین- قم از مطالبات جدی قزوین از وزیر راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۴۱۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 06 May 2017
علی فرخزاد لحظاتی قبل در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به قزوین اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح بخشی از پروژه راه آهن قزوین- رشت هستیم که توسعه حمل و نقل در حوزه ریلی را برای استان قزوین به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: راه آهن قزوین - رشت از مطالبات و آدزوهای دیرینه مردم قزوین وشمال کشور بود که خوشبختانه در حال حاضر بخش قابل توجهی از آن اجرایی شده است.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیلن کرد: این پروژه که به توسعه ارتباطات استان و استان های شمالی منجر خواهد شد در آینده نزدیک به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

فرخزاد خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته حمل و نقل ریلی به عنوان حمل و نقل ایمن بسیار مورد توجه واقع شده است و در حال حاضر استان قزوین نیز در این حوزه به زیرساخت های مناسبی  تجهیز شده است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: بازدید از پل‌های در دست احداث این پروژه از برنامه های امروز وززر راه و شهرسازی در قزوین است.

معاون عمرانی استاندار قزوین همچنین خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این سفر یک روزه بخشی از پروژه راه آهن قزوین رشت به افتتاح خواهد رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار