دبیر اجرایی نیروهای انقلاب استان قزوین گفت: لیست اعلام شده توسط نیروهای انقلاب قزوین بر اساس انتخابات داخلی و از معتمدین شهر قزوین هستند.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 06 May 2017
جواد قدوسی‌فر در گفت‌وگو اختصاصی درباره وضعیت افراد انتخاب و اعلام شده در لیست این نهاد اظهار داشت: در راستای انتخابات شورای شهر قزوین، نیروهای انقلاب 65 نفر را به عنوان نیروهای معتمد این نهاد انتخاب و آنها را دعوت کردند.

وی افزود: پس از آغاز ثبت نام کاندیدای شورای شهر قزوین، اسامی تمامی کسانی که با گرایش اصولگرایی در صحنه حاضر شده بودند ثبت و رزومه، مشخصات و برنامه‌های آنان در قالب پرونده های جداگانه جمع‌آوری شد تا مردم بتوانند بر اساس آنها تصمیم بگیرند.

دبیر اجرایی نیروهای انقلاب استان قزوین تصریح کرد: انتخابات داخلی این نهاد با حضور اقشار مختلف مردم در روز هشت اردیبهشت انجام شد که در نهایت 15 نفر که 9 نفر از آنها به عنوان اعضای اصلی و 6 نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شده و لیست آنها اعلام شد.

قدوسی‌فر با بیان اینکه در این انتخابات 3000 نفر از شهروندان حضور داشتند بیان کرد: افرادی که در این انتخابات شرکت کردند از دو گروه اعضای نیروهای انقلاب و بخشی به عنوان وابستگان به کاندیداها تشکیل شده بود که در این زمینه عدالت در مورد همه کاندیدها برقرار شد.

وی با بیان اینکه چهار هیئت، کار اجرا، نظارت، بازرسی و نمایندگی کاندیدها را برعهده داشتند خاطرنشان کرد: بیش از 80 نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخابات حضور داشتند تا این انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شود.

دبیر اجرایی نیروهای انقلاب استان قزوین گفت: لیست اعلام شده توسط نیروهای انقلاب قزوین بر اساس انتخابات داخلی و از معتمدین شهر قزوین هستند و اصول دموکراسی در این فرایند به صورت کامل رعایت شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار