فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و هر رای مردم مهمترین عامل بازدارنده در برابر تهدید دشمنان است.
کد خبر: ۴۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 03 May 2017
به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی و سالروز شهادت مرتضی مطهری عصر سه شنبه مراسمی با حضور مسئوولان شهرستانی و استانی در تالار شهر الوند برگزار شد.

سردار محمدرضا شاهرخی در این جلسه اظهارداشت: ماه شعبانیه بهترین فرصت برای عبادت و خودسازی و و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافعین حرم است.

وی بیان کرد: دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی و پشتیبانی از نظام مهمترین عامل عبور از مشکلات بوده و امروز نیز با تبعیت از رهبری و ولایت می توانیم ناملایمات را پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: موفقیت انقلاب اسلامی با نثار خون شهدا هزینه های سنگینی داشته و همه وظیفه داریم برای صیانت از خون شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

شاهرخی اظهارداشت: ملت بزرگ ایران برای پاسداری از این انقلاب در هر گوشه ای از این جهان احساس خطر کند حضور پیدا کرده و از این انقلاب دفاع می کند که نمونه بارز آن دفاع مدافعین حرم در برابر مزدوران و تکفیری هاست و خانواده های آنها برای دفاع از این انقلاب هیچ گاه تردیدی به خود راه نداده اند و با تقدیم بهترین عزیزانشان در صیانت از انقلاب سهیم شده اند.

سردار شاهرخی اضافه کرد: در این انقلاب کسانی مانند مدافعین حرم بر این عقیده هستند که باید خطر را در هر شکل و چهره ای از این کشور دور کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دور کردن سایه جنگ از کشور اظهارداشت: این که عده ای گفته اند سایه جنگ را دولت از سر این ملت دور کرد سخت در اشتباهند، چرا که این ملت ایران است که با وحدت و دفاع از انقلاب باعث شد سایه جنگ از این کشور دور شود.

فرمانده سپاه استان قزوین اضافه دکرد: ملت ایران این انقلاب را به پیروزی رسانده و در استمرار آن تلاش کرده و قدرت جمهوری اسلامی، پیوند نظام و مردم بوده که پایان ناپذیر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: این انقلاب را باید بدست  کسانی سپرد که آرمان های شهدا را تحقق بخشیده و به آن ایمان داشته باشند و ملت را ناامید نکنند.

سردار شاهرخی با اشاره به تعریف شادی و نشاطی که باید در جوانان شکل بگیرد گفت: شادی لحظه ای که جوان را سرگرم کند گذراست و جوانی که بیکار است و نسبت به آینده امیدی نداشته باشد شادی یک ساعته برایش فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: جوانی که تحصیلکرده و در ابتدای زندگی نگران کار و درآمداست آیا این جوان شاد است و امید به زندگی دارد و آیا مسئولان و دولتمردان نباید نگران این موضوع باشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به ظرفیت های شغلی در استان قزوین اظهارداشت: با شرایط صنعتی استان ظرفیت ایجاد ۱۶۰هزار شغل مستقیم وجود دارد اما در حال حاضر به دلیل تعطیلی کارخانجات هزاران نفر بیکارند.

وی اضافه کرد: بیکاری، گرانی، رکود، مردم را آزار می دهد و باید برای آن چاره اندیشی کرد و جریانهای سیاسی و چپ و راست مشکل مردم را حل نمی کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر کشور دچار جنگ اقتصادی شده گفت: جنگ امروز خطرش بیشتر از حمله نظامی است.

سردار شاهرخی تصریح کرد:مردم باید مطالعه دقیقی از کاندیدای مورد نظر خود داشته باشند و عملکرد افراد را مورد بررسی قرار داده و توانمندی های کاندید مورد نظر را بسنجند و گذشته افراد را در نظر گرفته و بدون توجه به شعارها فردی اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: وقتی مسئولی درد نان ندارد و در خانه میلیاردی زندگی می کند تنها میتواند درحد شعار از حمایت مستضعفان و قشر ضعیف جامعه صحبت کند و عمیقا نمی تواند درد فقرا را درک کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به تکلیف ملت ایران در برابر انتخابات بیان کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنندو بدانند هر رای آنها یک عامل بازدارنده در برابر تهدید دشمنان است.

وی اظهارداشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که خلق و خوی اشراف گری نداشته و برای حل مشکلات وابسته به آمریکا نباشد و بتواند با اتکا به توانایی داخل کشور مشکلات را حل کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار