مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: اشخاص حقوقی دولتی نمی توانند از معافیت استفاده کنند فقط شخص حقیقی غیردولتی که اظهار نامه مالیاتی داشته باشد از معافیت می تواند استفاده کنندمعافیت فقط به درآمد ابرازی تعلق می گیرد نه درآمد ممیزی که به اشخاص می رسد.
کد خبر: ۴۱۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 30 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، هادی ملکشاهی در جلسه شورای گفتگوی کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص نرخ معافیت مالیاتی شهرک های صنعتی پرداخت و افزود: شرکت هایی که در شهرک های صنعتی شهرستان‌های پاوه، ثلاث، دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب دایر شوند از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: طی استعلامی که از شهرک های صنعتی به عمل آمد تمام شرکت هایی که در استان کرمانشاه دایر هستند بجز آن دسته از شرکت هایی که در محدوده ۳۰ کیلومتری استان قرار دارند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

ملکشاهی تصریح کرد: این شهرک ها از ۵ سال معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد که اگر جزو مناطق کمتر توسعه یافته باشند معافیت دو برابر خواهد شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: قانون جدید مالیاتی از ۳۱ تیر ۹۴ آغاز و از ابتدای سال۹۵ اجرایی شد که مربوط به شرکت هایی بود که پروانه بهره برداری برایشان صادر شده است. یکسری شرایط برای اخذ معافیت وجود دارد که اگر رعایت نشود شرکتی که در محدوده بالاترین مناطق باشد نمی تواند از هیچ معافیتی استفاده کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار