مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه فرهنگیان خود، جریان ساز هستند گفت: معلمان جامعه ما اسیر سیاست بازی های دیگران نمی شوند.
کد خبر: ۴۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 29 April 2017
به گزارش تابناک قزوین، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نباید انتظار داشته باشیم دوری از سیاست به معنای بی تفاوتی معلمان در برابر تحولات سیاسی جامعه معنا پیدا کند.
وی افزود: در تمام این سه سال تلاش کردیم تا فعالیت های حزبی و سیاسی در آموزش و پرورش جای خدمت را نگیرد و تحت تاثیر جریان های سیاسی قرار نگیریم.
 قاسمی عنوان کرد: معلم تحت تاثیر بازی های سیاسی قرار نمی گیرد و برای جریان های سیاسی نردبان برخی ها نخواهد شد.
وی با اشاره به برخی برنامه ها در هفته معلم عنوان کرد: در جشن بزرگداشت مقام معلم، از 254 معلم نمونه منطقه‌ای، 21 معلم نمونه استانی و 1 معلم نمونه کشوری تقدیر و قدردانی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: حضور در گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، مراسم تحلیل از فرزندان شهدای فرهنگی و جانبازان و ایثارگران، مراسم پیاده‌روی خانواده ویژه فرهنگیان، جلسه شورای آموزش‌وپرورش و برگزاری نمایشگاه دو روزه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل در روزهای 11 و 12 اردیبهشت از جمله برنامه‌های این اداره کل در هفته معلم است.
وی از ساخت سومین مدرسه آموزش‌وپرورش کشور در استان قزوین در فضایی به وسعت 4 هزار متر مربع خبر داد و گفت: این مدرسه با کمک سازمان انرژی هسته ای ساخته خواهد شد.
قاسمی  در پایان از جذب بیش از 1700 نفر از سال 93 تا به امروز در این اداره کل خبر داد و افزود: راه‌اندازی آزمایشگاه نانو، راه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی برای انجام کارهای تحقیقاتی و. علمی و راه‌اندازی موزه آموزش‌وپرورش از دیگر دستاوردهای آموزش‌وپرورش از سال 93 تا به امروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار