فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار به افراد جویای کار به منظور راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی زودبازده پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۱۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 26 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محرمعلی والدی در نشست خبری که به مناسبت روز پاسدار و هفته عقیدتی صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: سپاه پاسداران را مرهون افرادی می‌دانیم که غیرتمندانه و شجاعانه در مقابل توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: سپاه پاسداران به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأسیس شد و در جهت این اهداف و آرمان‌ها گام برداشته و از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده چراکه پاسداران درس آموخته مکتب حضرت امام حسین(ع) هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همیشه و در همه زمان‌ها و مکان‌ها با دشمنان نظام جمهوری اسلامی مواجه بوده‌ایم و به صورت جدی پاسداران سپاه با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و در دفاع آماده بوده‌اند.

والدی تصریح کرد: سپاه پاسداران راهی را انتخاب کرده که راه حضرت امام خمینی(ره) بوده چراکه راه و روش حضرت امام خمینی(ره) به نفع انقلاب اسلامی و مردم جامعه است.

این مسؤول با اشاره به حوزه‌های مقاومت زیر نظر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج مناطق الموت شرقی، الموت غربی، طارم، کوهین، بخش مرکزی، اقبالیه، محمودآباد و اقبال شرقی زیر نظر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بوده و اقدامات متعدد انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: به سه دهستان در طارم سفلی، الموت معلم‌ کلایه و دستجرد اولیاءغربی دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و همچنین 10 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات هم پرداخت شده است.

والدی مطرح کرد: در سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار به افراد جویای کار به منظور راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی زودبازده پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی از قبیل مشاوره خانواده، مشاوره ترک اعتیاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی،‌ برنامه‌های ترویج نماز اول وقت، ترویج معروفات و ترک منکرات و برگزاری کارگاه‌های بومی و محلی متناسب با نیاز شهروندان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اجرای طرح جوادالائمه تصریح کرد: طرح جوادالائمه به منظور پیشگیری از اعتیاد افراد و همچنین ترک اعتیاد افراد معتاد و بازگشت به زندگی اجرا می‌شود.

این مسؤول با اشاره به ایام انتخابات تصریح کرد: همه مردم باید در انتخابات حضور مشارکت فعال و حداکثری داشته باشند چراکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

والدی ادامه داد: به افراد معتاد دو الی سه سال پس از ترک اعتیاد با تأیید وام اشتغال در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مطرح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیش از یک هزار و 150 نفر از بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار