نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مدیریت‌هایی که جناحی و سیاسی بوده و گرایش آن به سمت یک حزب یا جناح سیاسی خاص است، کاربردی و میدانی نیست که این امر موجب شده به اهداف بلند مدت کشور دست پیدا نکنیم.
کد خبر: ۴۱۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 26 April 2017
به گزارش تابناک قزوین بهمن طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: در برخی از  موارد مدیریت‌ها جناحی و سیاسی است البته در تمام بخش‌ها چنین موضوعی وجود ندارد.

وی افزود: بخشی از مدیریت‌هایی که جناحی و سیاسی بوده و گرایش آن به سمت  یک حزب یا  جناح سیاسی خاص است، کاربردی و میدانی نیست که این امر موجب شده به اهداف بلند مدتی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره شده است، دست پیدا نکنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثرگذار مدیریت‌ها در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: برای اینکه به اهداف فاخر دست پیدا کنیم در گام نخست باید مدیریت‌ها را به سمت فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت‌دار کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد: در شهرستان تاکستان در حد توان سعی داریم ادارات به ویژه اداراتی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند را طوری مدیریت کنیم که ضمن جلب رضایت مردم، همیار و کمک دولت هم باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور به شمار می‌رود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی که در این شهرستان وجود دارد به ویژه در بحث تولید انگور و سایر محصولات باغی سعی کرده‌ایم رایزنی‌های لازم را برای توسعه این باغات داشته باشیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های لازم برای توسعه باغات انگور تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری این باغات است بنابراین در گام نخست باید این زیرساخت را در شهرستان تاکستان فراهم کنیم.

طاهرخانی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان قزوین افزود: به دلیل کمبود منابع آبی در استان سعی کرده‌ایم برای اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای و تحت فشار رایزنی‌های لازم را با مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان انجام دهیم.

وی افزود: حفظ باغات انگور در بحث اشتغالزایی تأثیر بسیاری داشته و کاهش آمار بیکاری شهرستان و به تبع آن استان را به دنبال دارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به تخصیص تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های آبیاری در اراضی کشاورزی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته تسهیلات بانکی خوبی برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در اختیار تاک‌داران و کشاورزان شهرستان تاکستان در نظر گرفته شده است.

طاهرخانی عنوان کرد: این اقدامات کمک می‌کند تا به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌ بلندی برداشته و شاهد تحقق این مهم به بهترین شکل ممکن در استان باشیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم اجرای بهترین و به روزترین روش‌های آبیاری به منظور کاهش هدررفت آب خاطرنشان کرد: در بخش چاه‌های آب کشاورزی با استفاده از ابزار پیشرفته و به روز سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که آب به هدر نرود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بخش‌های دیگر هم سعی داریم به طرق مختلف تلاش کنیم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه در بحث اقتصاد مقاومی تحقق یابد و نسل‌های آینده هم بتوانند از امکانات این کشور بهره‌مند شوند.

طاهرخانی در پایان خواستار همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار