ششمین جشنواره «صبحانه سالم» در بوستان بانوان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 26 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید وزیری نژاد روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره صبحانه سالم که با حضور جمعی از مسئولان استان در محل بوستان بانوان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در کنار اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی نسبت به سلامت شهروندان نیز احساس مسئولیت می کند در همین راستا برگزاری جشنواره «صبحانه سالم» را در دستور کار سازمان قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو استفاده از مواد غذایی سالم است، افزود: در همین راستا باید چگونگی تهیه و مصرف مواد غذایی سالم به خانواده‌ها آموزش داده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی قزوین گفت: جشنواره صبحانه سالم با شعار «شهروند سالم، شهر موفق» با مشارکت مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین برگزار شده است.

وی، تبیین نقش مادران در تغذیه و سلامت افراد خانواده و به ویژه فرزندان، آشنایی شهروندان با صبحانه های مناسب، سالم و مقوی، معرفی مواد غذایی سالم مورد نیاز برای صبحانه، نهادینه کردن فرهنگ مصرف هر روزه صبحانه، آگاهی از عوارض نخوردن صبحانه و آشنایی بیشتر بانوان با مواد غذایی سالم را از جمله محورهای این جشنواره برشمرد.

وی یادآور شد: استفاده از مواد سالم و مغذی، تزیین مناسب، سادگی و پرهیز از تجمل، محورهای مد نظر کارشناسان برای داوری صبحانه ها است.

در پایان این برنامه تفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با دانشگاه علوم پزشکی درحوزه سلامت شهروندی امضا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار