معاون استاندار قزوین:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: روح ایمان، رشادت، ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی فتح خرمشهر بی نظیر و مثال زدنی بود تا جایی که این حماسه تمام دنیا را در آن زمان به بهت و حیرت وا داشت.
کد خبر: ۴۱۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 26 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، سیدسعید شاهرخی روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: رمز موفقیت ما در این عملیات اتکا به خداوند و داشتن روحیه خودباوری بود.
وی، آزادسازی خرمشهر را یک حماسه بزرگ و نگینی بر فداکاری های صورت گرفته از سوی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست که باید همواره مورد توجه و تاکید نسل های آینده انقلاب قرار بگیرد.
این مسئول ادامه داد: فلسفه وجودی چنین نشست هایی این است که به درستی و برای یادآوری، چنین خاطراتی را تبیین کنیم چرا که این وظیفه و رسالتی است که بردوش همه ما سنگینی می کند.
شاهرخی یادآور شد: امروز نیز روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جوانان خود که توانسته اند میهن اسلامی را به قله های رفیع علم و دانش برسانند مشاهده می کنیم.
به گفته وی، کسب رتبه های بزرگ علمی در واقع همان روحیه ای است که برای ملت ما فتح خرمشهر را رقم زد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای برگزاری آئین های باشکوه مربوط به سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان، افزود: دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آذین بندی شهرها توسط شهرداری ها و دستگاه های اجرایی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت است.
سوم خرداد ماه سال 1361، خرمشهر پس از ماه ها با تلاش رزمندگان دلیر اسلام از چنگال دشمن بعثی خارج شد و به آغوش میهن بازگشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار