رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین، عدالت و همدلی را پیام اصلی روز مبعث دانست.
کد خبر: ۴۱۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 25 April 2017
محرمعلی والدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین با تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: مبعث آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت و روز برانگیختن خردهایی است که در تابوت خُرافه‌گرایی، هوس‌پرستی و جهل پیشگی دفن شده بود.
وی با بیان اینکه روز مبعث، روز مرگ قساوت‌ها و شرارت‌ها بود عنوان کرد: مبعث روز مرگ کرامت‌هایی که به پای بت‌ها قربانی می‌شد و یک پیام جهانی برای همه زمان‌ها و همه انسان‌هاست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و ستم،عبودیت خداوند، برقراری عدالت و روابط عادلانه و هدایت و همراهی بشریت از پیام‌های بعثت است، تأکید کرد: این عید سرآغاز بعثت انسان تشنه معنویت، بیداری و بصیرت بوده است.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی عید مبعث این است که در این روز پیامبراکرم(ص) نشانه حقانیت همه ادیان گذشته را تأیید و کامل کرد.
والدی ادامه داد: قرآن این کتاب آسمانی معجزه عقلی ماندگار و جاودانه‎ای است که مهم‌ترین آیات آن در شب مبعث نازل شده است.
وی اضافه کرد: روز مبعث برای همه ما پیام‌های مختلفی دارد که یکی‌از آن پیام‌ها عدالت و همدلی در میان همه مسلمانان جهان است کمااینکه روز مبعث، روز تعیین سرنوشت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در پایان یادآور شد: ما موظفیم آگاهانه و با بصیرت در مسیر بعثت پیامبر اکرم(ص) اقدام کنیم و خداوند در سوره شورا در این‌باره می‌فرماید: «ای انسان‌ها دین را به پا دارید و اهل اختلاف و تفرقه نباشید».
برچسب ها: تابناک ، قزوین ، والدی ، مبعث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار