معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین از برگزاری همایش تجلیل از 450 نفر از پیشکسوتان فرهنگی متولدین 1330 خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 24 April 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خیراله رحمانی در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار داشت: قبل از فرارسیدن هفته معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موضوع بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته معلم اردیبهشت ماه 1396 همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی با حضور 450 نفر برگزار و در این همایش از متولدین سال 1330 دعوت به عمل می‌آید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام، دیدار با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، برگزاری همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد، دیدار با خانواده شهدا، عیادت از فرهنگیان بیمار و تجلیل از خانواده‌های فرهنگی موفق از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته معلم سال جاری است.

رحمانی اضافه کرد: در سال جاری، 21 نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب می‌شوند که از بین این افراد یک نفر به عنوان معلم برتر به عنوان نماینده استان در همایش کشوری شرکت می‌کنند.

این مسؤول تأکید کرد: همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد در 18 اردیبهشت ماه با حضور 200 نفر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار