بخشدار مرکزی قزوین:
بخشدار مرکزی قزوین گفت: شاخص های اقتصادی کشور از جمله تورم و نرخ رشد اقتصادی در دولت یازدهم بهبود یافت.
کد خبر: ۴۱۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 24 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، مرتضی علیخانی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام محسن رشوندی امام جمعه محمود آباد نمونه افزود: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها هستیم که هر 2 از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات نشان از اعتماد و همراهی با نظام است بنابراین باید از تریبون هایی که در اختیار داریم همه مردم را دعوت به حضور در پای صندوق های رای کنیم.
بخشدار مرکزی قزوین تصریح کرد: دولت تمام توان خود را برای تضمین سلامت و امنیت انتخابات به کار می برد و اجازه نمی دهد جناح بندی های سیاسی این موضوع را به مخاطره بیاندازد کما اینکه در انتخابات گذشته حتی یک مورد شکایت از ناحیه شورای نگهبان، هیات های اجرایی و مردم به فرمانداری ارسال نشد.
علیخانی با بیان اینکه دولت همه توان خود را برای اشتغال زایی جوانان به کار گرفته است،افزود: در همین راستا در سال گذشته 20 هزار شغل جدید در استان ایجاد شد.
وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از دستاوردهای اقتصادی به دست آمده حاصل از برجام و رفع تحریم ها بوده که با هدایت های مقام معظم رهبری، تلاش های دولت تدبیر و امید و تلاش تیم دیپلماسی کشورمان به دست آمد.
بخشدار مرکزی قزوین در پایان گفت: حل مشکلات اقتصاد کشور از جمله اشتغال به هم افزایی و تلاش هر سه قوه نیازمند است.
بخش مرکزی قزوین متشکل از دهستان های اقبال غربی و شرقی یکی از بخش های شهرستان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار