تفاهم‌نامه میان پارک علم و فناوری قزوین و شرکت صنعتی سینا شیشه منعقد شد که بر اساس آن از توان متخصصان پارک علم و فناوری قزوین برای رفع نیازهای شرکت‌های صنعتی استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 23 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان قزوین، با توجه به رسالت پارک در توسعه شبکه ارتباطی خود با صنایع مختلف استان و در راستای توسعه روابط بین فناوران و شرکت‌های صنعتی، تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان قزوین و شرکت سینا شیشه منعقد شد.

مهم‌ترین مفاد تفاهم‌نامه منعقدشده بین پارک علم و فناوری استان قزوین و شرکت صنعتی سینا شیشه شامل ارجاع مشکلات فنی موجود در شرکت ازجمله مشکلات خط تولید، مشکلات توسعه و ایجاد محصولات جدید به واحدهای فناور پارک در حد مقدورات و استفاده از پتانسیل‌های مختلف واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری برای پیشبرد اهداف شرکت است.

معرفی فناوران توانمند پارک علم و فناوری به شرکت سینا شیشه برای تولید انبوه و تجاری فناوری و نوآوری ایجادشده بر اساس نیازهای اعلام‌شده شرکت و پیگیری اولویت‌دار فعالیت‌های فناورانه ارسالی از سوی شرکت سینا شیشه نیز بخشی از مفاد تفاهم‌نامه یادشده را به خود اختصاص می‌دهد.

علاوه بر این، ارائه مشاوره در خصوص نحوه دریافت مجوز دانش‌بنیانی و نحوه استفاده از تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز یکی از موضوعات موردتفاهم پارک علم و فناوری و شرکت سینا شیشه بوده است.

این تفاهم‌نامه در راستای اتصال صنعت و دانشگاه، علاوه بر استفاده از دانش فنی به‌روز و توانمندی‌های گسترده واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری، این امکان را به واحد صنعتی سینا شیشه می‌دهد که در راستای رفع نیازهای خود از تخصص نخبگان ایرانی بهره گرفته و گامی مؤثر درزمینهٔ بهبود خدمات و محصولات خود بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار