تحفه‌ای دیگر
رسانه‌هایی که مطالبات مردمی را در خصوص تعطیلی کارخانه‌ها و معیشت مردم، مطرح کرده‌اند، توسط استانداری قزوین و تیم رسانه‌ای رئیس جمهور به محل برگزاری اجلاس و سخنرانی رئیس جمهور راه نیافتند.
کد خبر: ۴۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 23 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رسانه‌هایی که مطالبات مردمی را در خصوص تعطیلی کارخانه‌ها و معیشت مردم، مطرح کرده‌اند، توسط استانداری قزوین و تیم رسانه‌ای رئیس جمهور به محل برگزاری اجلاس و سخنرانی رئیس جمهور راه نیافتند.

گفتنی است در سفر اخیر رئیس جمهور که کمتر از 7 ماه پیش به قزوین اتفاق افتاد بسیاری از کارگران بیکار از کارخانه‌های شیشه، فرنخ و نازنخ، کنتورسازی و دیگر شرکت‌های بحران‌‌زده با تجمع در مقابل درب استانداری قزوین، مطالبات خود را از دولت خواستار شده بودند که برخی از رسانه‌ها پس از انعکاس این تجمعات مورد غضب و خشم استانداری قزوین قرار گرفته و از برنامه‌های مختلف در سفر روحانی، اسمشان از لیست خبرنگاران خط خورد.

یادآور می‌شود، با توجه به این موضع استانداری قزوین در قبال رسانه‌هایی که مطالبات مردمی را مطرح کردند، بعضی از رسانه‌های طرفدار و حامی دولت، سه نفر را برای حضور در برنامه‌های سفر ریاست جمهوری معرفی کردند.

گفتنی است، روحانی که کمتر از 7 ماه گذشته، سفر دوم خود به قزوین را آغاز کرده مهم‌ترین برنامه سفر کاری یک روزه‌اش به قزوین، تنها افتتاح یک پارک در مهرگان قزوین است.

همچنین بناست تا روحانی عصر امروز در یک میتینگ انتخاباتی شرکت کند که تشکل‌های دانشجویی، اقشار مردمی و کارگرانی که طی این مدت از شرکت‌های خود اخراج شده‌اند، نسبت به این موضع دولت و همچنین عدم پرداخت مطالباتشان و همچنین نسبت به تبلیغات انتخاباتی روحانی پیش از موعد با بودجه دولتی اعتراض دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار