فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: سپاه البرز برای تحقق منویات رهبری آماده مشارکت در طرح های اقتصاد مقاومتی و کمک به توسعه و عمران مناطق محروم است.
کد خبر: ۴۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 23 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا حیدری روز شنبه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سالن جلسات سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تاعزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است

وی افزود: سپاه پاسداران از نهادهایی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

حیدری بیان کرد: سپاه از بدو تشکیل با وجود مشکلات فراوان، در فعالیت های بزرگ و مهمی مشارکت کرده و در صیانت از ارزشهای انقلابی پیشگام بوده که مبارزه با توطئه های گروهکهای ضد انقلاب در مناطقی چون خوزستان، گنبد و کردستان، حضور در جنگ تحمیلی و مقابله با رژیم بعثی عراق از جمله فعالیت های این نهاد انقلابی است.

وی تصریح کرد: سپاه در حال حاضر در داخل مرزها و خارج از کشور و مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و یمن و عرصه سازندگی توسط قرارگاه خاتم سپاه پاسداران نقش مهمی ایفا می کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اصلی ترین مأموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی (ره) بر عهده سپاه گذاشته شد و این نهادبه آن عمل کرد.

مراقب تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه باشیم

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با راه اندازی شبکه های مختلف و ادعاهای دروغین و تبلیغات سوء و اسلام هراسی و سپاه هراسی درصدد مخدوش کردن چهره نهادهای انقلابی هستند که در این راستا با حفظ هوشیاری باید با استفاده از رسانه های متعهد داخلی این توطئه را خنثی کنیم.

حیدری اظهار کرد: در شرایط کنونی شاید بتوان گفت حوزه اقتصاد مهمترین نقطه ضعف ما در برابر دشمنان است به همین دلیل بدخواهان نظام تلاش می کنند از این راه که آسیب پذیر تر هستیم به ما ضربه بزنند که در این راستا حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مهم و اساسی برای مقابله با این توطئه دشمن است.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

وی با اشاره به فراسریدن ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یادآور شد: انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی از راه های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و ماندگاری انقلاب اسلامی است در این راستا باید همه به اهمیت آن واقف باشیم و در تحقق انتخابات باشکوه و انتخاب فرد اصلح همت کنیم.

حیدری گفت:سپاه شهرستان البرز دارای ۸۰۰حلقه صالحین به استعداد هر حلقه ۲۱ نفر در مساجد و هیئت‌های مذهبی مشغول فعالیت فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: در اجرای طرح بیابان زدایی در شهرستان های البرز و آبیک عملیات کاشت نهال طی دو روز توسط گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته با پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه کارآفرینی نیز برای ۱۳۵ نفر شغل ایجاد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در ادامه با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگداشت استاد مطهری، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه شهر الوند و محمدیه و خانواده های شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

حیدری، برگزاری نشست های سیاسی با عنوان «حکمت مطهر»، پیاده روی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار