آرایش انتخاباتی(2)
با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر، اصلاح‌طلبان نیز خود را آماده حضور منسجم در انتخابات می کنند.
کد خبر: ۴۱۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 23 April 2017
به گزارش تابناک قزوین، همزمان با انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین، اصلاحطلبان نیز خود را آماده حضوری پرشور اما منسجم میکنند.
اصلاح‌طلبان در حالی وارد گود انتخاباتی می شوند که در اوج تنش های داخلی در میان خود ظاهر جبهه اصلاح‌طلبی را حفظ کرده و سعی میکنند اینگونه نشان دهند که مشکلی برای اتحاد و وحدت ندارند.
از سویی تکثر تعداد کاندیداها در این جبهه و حضور بیش از 80 کاندیدای منسوب به اصلاح‌طلبان کار انسجام را برای این طیف سخت کرده است و باعث شده تا اصلاح‌طلبان در نخستین گام ، این کاندیداها را ملزم به امضاء میثاق نامه کنند.پ
همچنین این طیف در تلاش است تا بخشی از ورزشکاران استان را نیز با خود همراه کند . معروفترین جهره ای که گویا قرار است در لیست اصلاح طلبان قرار بگیرد سعید دقیقی فوتبالیست سرشناس قزوینی است .
این در حالی است که اصلاح طلبان خود را پیروز قطعی می دانند و معتقدند در هر شرایطی و با هر لیستی پیروز انتخابات هستند . تا جایی که مهران قاسمی مسئول شاخه استانی حزب ندا اعلام کرد در بدترین شرایط 70 درصد لیست رای خواهد آورد و با کمی تلاش و خوش شانسی می توانیم شاهد رای 100 درصدی لیست اصلاح طلبان در قزوین باشیم.
در سوی دیگر ، اصلاح‌طلبان پراکندگی خود را در شهرهای اقماری به خوبی حفظ کرده اند. تا جایی که زهرا عبداللهی خبرنگار هفته نامه تابان منسوب به محمد علیخانی راهی محمدیه شده و در آن شهر اعلام حضور کرده و یا نبی قاسمی مدانی، چهره تندور اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی راهی محمودآباد شده تا در انتخابات این شهر حضور یابد.
با توجه به آرایشی که در شهر قزوین صورت گرفته اینکونه به نظر می رسد که روزهای پیش رو روزهایی مهم برای اصلاحطلبان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار