استاندار قزوين:
استاندار قزوين گفت: حضور قزوين در عرصه‌هاي بين‌المللي براي توليدکنندگان، سرمايه‌گذاران و گردشگران بسيار مهم است و اين مهم به توسعه استان سرعت مي‌بخشد.
کد خبر: ۴۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 22 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ فریدون همتی در برنامه تلویزیونی گفت‌وگوی ویژه خبری افزود: شهرداری قزوین جزو 4 و 5 شهر موفق در زمینه مدیریت شهری بوده و در وزارت کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهر قزوین گفت: شهر قزوین در مقاطع مختلف به موضوعات گوناگون ورود پیدا کرده و به کارهای بزرگ و مهم و با اهمیت به خصوص در سطح بین‌المللی پرداخته است.

استاندار قزوین گفت: حضور قزوین در عرصه‌های بین‌المللی برای تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و گردشگران بسیار مهم است و این مهم به توسعه استان سرعت می‌بخشد.

همتی با بیان اینکه معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین‌المللی یکی از اهداف اصلی ماست، گفت: برگزاری این نوع اجلاس‌ها تأثیر فراوانی در معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین‌المللی دارد و این مهم بسیار ارزشمند است.

استاندار قزوین گفت: امسال تصویب شده است که در چندین کشور نمایشگاهی از توانمندی‌های شهر قزوین برگزار شود که سرمایه گذاران با ظرفیت‌های قزوین آشنا شوند و زمینه برای جذب سرمایه گذار فراهم شود.

همتی بیان کرد: انتخاب شهر قزوین به عنوان پایلوت جهانی شکوفایی شهری یک توفیقی برای این شهر در بین کشورهای مختلف است و برای این مهم بسیاری از شهرهای داخلی و خارجی داوطلب بودند تا پایلوت جهانی باشد.

وی افزود: با تلاش‌های نصرتی شهردار قزوین این مهم برای شهر قزوین به تحقق رسیده و حمایتی که دولت از شهردار قزوین انجام داد، خوشبختانه با ارائه ویژگی‌های شهر قزوین در حوزه‌های مختلف این شهر پایلوت جهانی شکوفایی شهری شد.

استاندار قزوین بیان کرد: پایلوت شدن جهانی کار آسانی نیست و رایزنی‌های فراوانی شده است تا این مهم به نتیجه برسد.

همتی گفت: یکی از 9 پروژه شکوفایی شهری، موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام است و این پروژه برای شهر قزوین ظرفیت‌سازی می‌کند و اگر شکل بگیرد قزوین را بزرگ‌تر کرده و آن را متنوع نشان می‌دهد.

وی در خصوص تأمین بودجه موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام گفت: برای مرکز تمدن اسلامی راهکارهای با شهردار قزوین و اداره‌کل مسکن و شهرسازی تهیه شده است که امیدواریم بتوانیم از محل منابع داخلی سازمان زمین و مسکن کشور در وزارت راه و مسکن برای ساخت این موزه تاریخ و تمدن استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار