استاندار قزوین؛
استاندار قزوین گفت: نباید کم‌کاری دستگاهی موجب بر زمین ماندن زحمات خیران شود از این رو باید شرایط طوری محیا شود که نیت خیر خیرین به بار نشسته و نتیجه لازم را دهد.
کد خبر: ۴۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 22 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین با رویکرد نقش خیرین در ایمن‌سازی مدارس با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

فریدون همتی استاندار قزوین، در این مراسم با بیان اینکه باید از ظرفیت خیرین و حضور آنها در جامعه بهره‌گیری و استفاده مطلوب را داشته باشیم، اظهار کرد: اگر خیران در کنار دولت نسبت به موضوعات مختلف مشارکت لازم را نداشته باشند بی‌شک دولت قادر به رفع مشکلات موجود در کشور نخواهد بود.

وی افزود: حضور و مشارکت خیران در عرصه‌های مختلف کاری ارزنده و ماندگار است که چرخه ارزشمند بودن آن برای همیشه خواهد ماند.

همتی با اشاره به نقش خیرین در جامعه، تصریح کرد: در طول ۴ سال گذشته ۸۰ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در سطح استان ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: خیران نقش مهمی پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارند چنان‌چه از ۸۰ پروژه بهره‌برداری شده استان در دولت یازدهم تعداد ۵۰ پروژه آموزش و پرورش با مشارکت خیرین استان محقق شده است.

استاندار قزوین بر لزوم برطرف کردن موانع موجود در مسیر خیران تاکید و تصریح کرد: امیدوارم با کمک دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر موانع موجود در راه خیران رفع و زمینه اعتمادسازی هر چه بیشتر ایجاد شود.

این مسئول افزود: نباید کم‌کاری دستگاهی موجب بر زمین ماندن زحمات خیران شود لذا باید شرایط طوری محیا شود که نیت خیر خیرین به بار نشسته و نتیجه لازم را دهد.

به گزارش ایسنا، برگزاری میزگرد خیرین، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، پخش کلیپ از فعالیت خیرین استان قزوین و تقدیر از آنها از جمله برنامه‌های دیگر  نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان قزوین بود.

 همچنین نمایشگاه خیرین مدرسه ساز استان در غرفه‌های متنوع با هدف معرفی توانمندی‌‌ها و نوآوری‌‌های دانش‌آموزان مدارس و معرفی خدمات خیرین نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره در ‌دانشگاه فزهنگیان برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار