خطیب جمعه آبیک:
خطیب جمعه شهر آبیک واردات بی‌رویه و قاچاق کالا را از مسائل ضد اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: این دو موضوع کمر تولید و اشتغال را شکسته که تمام مشکلات اقتصادی ناشی از این امر است.
کد خبر: ۴۱۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 22 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، واردات بی‌رویه و قاچاق کالا را از مسائل ضد اقتصاد مقاومتی ذکر و اظهار داشت: این دو موضوع کمر تولید و اشتغال را شکسته که تمام مشکلات اقتصادی ناشی از این امر است.

وی با بیان اینکه دولت باید جلوی قاچاق را گرفته و واردات بی‌رویه را مسدود کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده، افزود: مسؤولان یا نمی‌توانند جلوی قاچاق را بگیرند که مصیبت و عیب بسیار بزرگی است و یا می‌توانند اما جلوگیری نمی‌کنند که چرایی آن را نمی‌دانیم و شاید به دلیل منافعاشان باشد.

امام جمعه شهر آبیک مشکلات اقتصادی را از نقاط ضعف کشور دانست و ادامه داد: ملت ایران دچار نقاط ضعف است اما نقاط قوت بسیاری دارد که با روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر تشرها و اخم‌های ابرقدرت‌ها کوتاه نمی‌آید.

موسوی خم کردن، تشر زدن و از خود بزرگ‌نمایی کردن را از شیوه‌های دشمن متجاوز برشمرد و اضافه کرد: ترس و هراس مسؤولان از تشر دشمن مصیبت است چراکه این ترس و دلهره درِ بسته را به روی دشمن باز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بدانند که نباید از طرف ملت، به جای ملت و به حساب ملت از دشمن بترسند چراکه مردم به مسؤولان رأی داده‌اند که به آنان خدمت کرده و با دشمنان مبارزه کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک مقابله با مثل را اصل شناخته شده اسلامی ذکر و معامله قهرآمیز مسؤولان با دشمنان را ضروری دانست و بیان کرد: مسؤولان باید در برابر تحریم، اخم، حمله لفظی و غیرلفظی دشمنان مقابله به مثل کنند.

موسوی افزود: آمریکایی‌ها مدت‌ها است از ادبیات دوقطبی تندرو و میانه‌رو علیه سیاست داخلی ایران دم می‌زنند که در حال تقویت میانه‌روها و به فرمایش رهبری تسلیم‌طلب‌ها هستند تا اجازه ندهند انقلابیون واقعی بر مسند امور بنشینند و دولتی رام و سازکشار و تسلیم‌طلب با آنان روی کار باشد.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال دولتی است که وعده‌هایش را انکار کند، مدیر از خارج وارد کند، قدرت رقابت ملت را در قورمه سبزی و آبگوشت بداند و بیان کند که در پنج دقیقه امکانات دفاعی نابود می‌شود و اذعان کند که 100 روز که جای خود، 100 سال دیگر هم مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: آمریکا برای القای ترس در سوریه موشک می‌اندازد و برای ایجاد امید، تحریم‌ها را به عقب انداخته یعنی دنبال دولت امید و اعتدال است و ملت باید متوجه باشد که از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

موسوی کارآمد، توانمند، پرکار و پرنشاط  بودن، تحول‌آفرینی و شایسته‌سالاری از شاخصه‌های دولت انقلابی عنوان کرد و افزود: مردمی، خدمتگزار، قانون‌گرا در عمل، مقاوم و شجاع بودن در برابر دشمن، مدافع ارزش‌های انقلاب و داشتن مدیریت جهادی از دیگر شاخصه‌های دولت انقلابی است.

وی به 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و تصریح کرد: ارتش قدرتمند و مکتبی، حافظ امنیت کشور است که به واسطه ارتش و دیگر نیروهای مسلح امنیت برقرار و باقی می‌ماند.

امام جمعه شهر آبیک افزود: در اصل 143 قانون اساسی ارتش پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و حفظ نظام جمهوری را بر عهده دارد و در اصل 144 هم آمده که ارتش باید ارتش مکتبی و مردمی باشد و به اهداف انقلاب خدمت کرده و مومن به  اهداف باشند و در تحقق آن‌ها فداکاری کنند که ارتش امروز چنین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار