رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۶ کیلو و ۶۱۷ گرم تریاک با دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 19 April 2017
سرهنگ بیژن خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس چوبیندر پس از کسب اطلاع از اینکه افرادی قصد خرید و فروش مواد مخدر در حوزه استحفاظی دارند بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس پاسگاه چوبیندر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند افزود: این ماموران موفق شدند خودروی «خاور» مورد نظر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو و ۲۲ گرم تریاک کشف کنند.

خدایی افزود: در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی «قزوین- زنجان» در حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس به یک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسی از کیف همراه وی مقدار یک کیلو و ۹۹۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین افزود: همچنین در اقدامی دیگر این ماموران در عوارضی "قزوین – زنجان" در حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس به یک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسی از کیف همراه وی مقدار سه کیلو و ۶۰۵ گرم مواد مخدر تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ خدایی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار