مدیر اندیشکده یقین:
مدیر اندیشکده یقین گفت: یک رئیس جمهور شایسته دارای ویژگی‌های بسیاری است که مهم‌ترین آن را می‌توان عدم اعتماد به دشمن و داشتن این اعتقاد که دشمن نمی‌تواند حلال مشکلات کشور باشد، معرفی کرد.
کد خبر: ۴۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 19 April 2017
به گزارش تابناک قزوین حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم ایران باید با تحقیق بسیار و دست‌یابی به شناختی عمیق از نمایندگان رسیده و با آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهوری افزود: رئیس جمهور آینده کشور باید از اعتماد به دشمن خودداری کرده و به این موضوع که دشمنی که خود در وضعیت بسیار نابسمان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و غیره قرار دارد، نمی‌تواند کمکی به حل مشکلات کشور کند.

مدیر اندیشکده یقین ادامه داد: رئیس جمهور باید نسبت به مردم کشور خود و توانایی‌های بالای آن‌ها در زمینه‌های گوناگون و حل مشکلات اعتماد داشته و حمایت کافی را از مردم داشته باشد.

عباسی بیان کرد: سومین ویژگی یک رئیس جمهور لایق را می‌توان داشتن اعتقاد کافی به خداوند و ارزش‌های اسلامی دانست چراکه اساس جمهوری اسلامی ایران را ارزش‌های اسلامی تشکیل داده و در صورت عمل به غیر از اسلام، کشور دچار هرج و مرج و تزلزل می‌شود.

وی گفت: یک رئیس جمهور شایسته به منظور حرکت دادن جامعه در مسیر موفقیت باید دارای یک برنامه مدون و مشخص باشد زیرا لازمه پیشرفت در هر جامعه‌ای داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده است.

مدیر اندیشکده یقین یادآور شد: ملت ایران لایق بهترین‌ها است و به همین منظور باید تمام تلاش خود را مبنی بر انتخاب بهترین شخص برای تعیین رئیس جمهور آینده و بالطبع شایسته‌ترین دولت انجام دهد تا شاهد درخشان‌ترین آینده ممکن در کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار