دادستان قزوین
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در انتخاب هیات های اجرایی نباید نگاه های سیاسی را دخالت داد و هرگونه توصیه از سوی احزاب و تشکل های سیاسی خلاف قانون است.
کد خبر: ۴۰۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 18 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی صبح سه شنبه در نشست پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن اجتماعات دادسرای عمومی قزوین برگزار شد، افزود: مجریان انتخابات باید افراد معتمد، بی طرف و امین باشند تا در بین مردم اعتمادسازی شود.
وی اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انتخابات یک موضوع مهم و رای مردم حق الناس است و باید برگزاری آن و جمع آوری و صیانت از آراء بدست افراد امین و پاک سپرده شود.
حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: مشارکت حداکثری و حضور پر رنگ مردم در انتخابات مهمتر از هر مصلحتی است، چرا که این حضور تحکیم کننده مبانی انقلاب و نظام اسلامی است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: هر کسی موقعیت، تریبون یا رسانه ای در اختیار دارد باید اولویت خود را حضور حداکثری مردم در انتخابات قرار دهد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به برخی نواقص قانونی در انتخابات ریاست جمهوری که موجب حضور افراد مختلف برای ثبت نام شد، گفت: البته در انتخابات شوراها با توجه به نوع کارکرد، وظایف و اختیارات قانونی آن شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این عرصه هستیم که بسیار مفید است و امیدواریم افراد دلسوز، مومن، توانمند و خدمتگذار به مردم و کشور انتخاب شوند.
وی خاطرنشان کرد: البته برخی قانون شکنی ها وجود دارد که برای پیشگیری از ان تذکر لازم را داده ایم و در صورت استمرار با برخوردهای قانونی پاسخ آن را خواهیم داد و به یقین از اقدامات مقابله ای غافل نخواهیم بود.
حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآورشد: همه عوامل دخیل در انتخابات و حتی هواداران نامزدها باید قانون را رعایت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و با نشاط باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار