استاندار قزوین با اشاره به تحولات منطقه گفت: هدف نا امنی در منطقه، نا امن کردن ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ملت با ایمان و علاقه مندی در کنار ارتش است، اظهار کرد: ارتش در طول انقلاب اسلامی همواره کارنامه درخشانی از خود نشان داده است.
وی با اشاره به اینکه کارنامه ارتش در پیش از انقلاب به ملت و امام بی نظیر است، عنوان کرد: مردمی بودن ارتش باعث شد ارتش مخصوصا نیروی زمینی در برابر مردم قرار نگیرد.
همتی با تأکید بر اینکه دشمن به امنیت و اقتدار نیروهای مسلح ما حسادت می ورزد، اضافه کرد: توطئه های متعددی برای خلل در کشور انجام می شود اما هوشیاری نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی میکند.
وی ادامه داد: دولت نیز از تمام توان خود برای تامین اقتدار لجستیکی کشور استفاده می کند.
همتی با اشاره به اینکه ملت با ایمان و علاقه مندی در کنار ارتش است بیان کرد: زمانی امکانات دفاعی و لجستیکی ارتش معنا پیدا میکند که در خدمت اعتقادات دینی باشد و همین امر، عامل تفاوت نیروهای مسلح ما با قدرتمندترین نیروهای مسلح جهان است.
وی در پایان اضافه کرد: نیروهای مسلح در دنیا در برابر ما از مرگ می هراسند اما دشوق شهادت و رسیدن به معبود و عروج، روحیه نیروی ها ما را از دیگر نیروها متمایز میکند و بر همین اساس هیچ نیروی مسلحی توان ایستادن در برابر ما را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار