سرمربی تیم ملی کاراته:
سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: اردوی این تیم در قزوین در آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات آتی نقش مهمی داشته است.
کد خبر: ۴۰۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 17 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، شهرام هروی عصر یکشنبه در نشست خبری که در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در قزوین برگزار شد با اظهار رضایت از وضعیت این اردو، افزود: اهداف تعیین شده برای ملی پوشان کاراته در اولین مرحله اردوی تیم ملی در استان قزوین به دست آمده است.
سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: با توجه به استقبال قزوین از میزبانی اردوهای تیم ملی و امکانات و تجهیزات خوب این استان برای اردونشینان، براساس نظر کادر فنی مقرر شد تا نخستین مرحله از اردوی تیم ملی در قزوین برگزار شود.
وی، طول مدت این اردو را 10 روز و مکان آن را نیز خانه کاراته و سالن ورزشی اردوگاه شهید رجایی خواند و گفت: نخستین مرحله این اردو با هدف آماده سازی تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و همچنین شانزدهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا در قزوین برگزار شد و دومین مرحله اردو نیز به زودی در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود.
این مسئول ورزشی در خصوص انتخاب ملی پوشان برای رقابت های پیش رو، افزود: پنج تن از اعضای حاضر در اردو برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی به صورت قطعی انتخاب شده اند ولی برای انتخاب ملی پوشان جهت اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا هنوز فرصت کافی وجود دارد.
در ادامه این نشست رئیس هیات کاراته استان قزوین نیز گفت: کاراته قزوین در سال های اخیر همواره عنوان رتبه برتر هیات های ورزشی استان و هیات برتر کاراته کشور را به خود اختصاص داده است.
محمد صادق بابایی افزود: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و با همکاری مسئولان بتوانیم نقاط ضعف را به قوت تبدیل کرده و همانند گذشته به افتخار آفرینی و درخشش خود در سطح کشور و جهان ادامه دهیم.
وی در پایان با اشاره به دلایل موفقیت هیات کاراته استان قزوین در سالهای اخیر، افزود: برگزاری لیگ های کاراته در رده ها و بخش های مختلف، میزبانی اردوهای تیم های ملی و برگزاری دوره های استعدادیابی از دلایل موفقیت ما در این رشته بوده است.
نخستین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته با حضور 17 کاراته کا از 19 فروردین به میزبانی قزوین آغاز شده و فردا 28 فروردین ماه به پایان می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار